Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorLorenzo Valentín, Gil
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorGàmir Conill, Tomàs
dc.date.accessioned2015-11-06T11:51:36Z
dc.date.available2015-11-06T11:51:36Z
dc.date.issued2015-07-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/138972
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractAquest TFM gira al voltant de la detecció en el pràcticum de 2 aspectes que fan del dia a dia en l’aula de secundària un treball poc eficaç, com són la manca d’un hàbit de treball en els alumnes i la diferència de nivell entre els membres d’un mateix grup. Amb l’objectiu de millorar aquests inconvenients es proposa una combinació de dues tècniques educatives com són la Flipped Classroom i el treball amb Grups Cooperatius, apartat 2. Aquestes metodologies s’aplicaran a 2 grups de l’IES Penyagolosa, 1r B i 1r C, els quals tenen unes característiques diferents. El grup de 1rB està composat per 19 alumnes de entre 12 i 13 anys, dels quals 12 són xiques i 7 xics. El grup de 1r C està composat per 17 alumnes de entre 12 i 13 anys, dels quals 6 són xiques i 11 són xics. El 1r B obté de mitjana millors resultats acadèmics que el 1r C. A més, l’actitud front al treball és més positiva per al 1r B. Llavors, l’anàlisi de les dades ens diu que els resultats no han estat satisfactoris per als dos grups, donat que 1r B ha respost molt bé obtenint uns bons resultats, mentre 1r C no ha respost a les expectatives i s’ha hagut d’abandonar l’aplicació d’aquestes tècniques. Com a conclusió i després de la meva curta experiència puc dir què aquesta forma de treballar funciona però s’ha de descobrir amb qui funcionarà i amb qui no. De vegades, amb un estudi previ es pot intuir que els canvis del procés educatiu podrien no produir els resultats esperats però sovint la forma de saber-ho és posant en marxa les millores que es creuen oportunes. Si més no, caldria introduir els canvis de forma seqüencial i no radical per tal que l’alumnat es vaja adaptant poc a poc i pugui treure el major profit possible.ca_CA
dc.format.extent100 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleAplicació de Flipped Classroom i Grups Cooperatius (Millora educativa)ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain