Com fomentar la motivació de l'alumnat d'educació primària al voltant del conjunt instrumental escolar
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Com fomentar la motivació de l'alumnat d'educació primària al voltant del conjunt instrumental escolarTutor/Supervisor
Peñalver Vilar, José María; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06-18Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest TFG s’emmarca dins la modalitat de Treballs vinculats amb el Pràcticum II, és a dir,
proposant una acció al centre on s’ha desenvolupat el període de pràctiques. Hem fet aquest TFG
perquè ens hem adonat al ... [+]
Aquest TFG s’emmarca dins la modalitat de Treballs vinculats amb el Pràcticum II, és a dir,
proposant una acció al centre on s’ha desenvolupat el període de pràctiques. Hem fet aquest TFG
perquè ens hem adonat al llarg del nostre període de pràctiques que els alumnes de cinquè i sisè
de Primària del CEIP Gaetà Huguet no posen voluntat i dedicació en l'estudi de la flauta.
Vista la necessitat urgent de l'aprenentatge d'esta tasca hem demostrat que gràcies a la lluita i
dedicació constant s'ha obtingut d'una manera senzilla i dinàmica que tots els alumnes vulguen
participar en una tasca tan divertida com és portar a terme una pràctica instrumental. Degut a
que hem percebut que a molts alumnes els desmotiva l'estudi de la flauta, hem creat un discret i
senzill conjunt escolar amb instrumental Orff, xicoteta percussió i flautes per a millorar aquest
problema.
Mitjançant el llenguatge musical els estudiants han desenvolupat la seua motivació tocant un
instrument. A més, s’ha fomentat la integració de nombrosos alumnes amb dificultats de
socialització i dificultats d’aprenentatge i desenvolupament dins del grup. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess