Els col·legis rurals agrupats des de la perspectiva docent
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Els col·legis rurals agrupats des de la perspectiva docentAutoría
Tutor/Supervisor
Llopis Nebot, María Ángeles; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2015-06-18Editor
Universitat Jaume IResumen
Amb el Treball Final de Grau que s’exposa a continuació ens endinsem en la vida de quatre Col·legis
Rurals Agrupats, més coneguts com a C.R.A., situats a les comarques del Maestrat i la Plana Alta
a la província de ... [+]
Amb el Treball Final de Grau que s’exposa a continuació ens endinsem en la vida de quatre Col·legis
Rurals Agrupats, més coneguts com a C.R.A., situats a les comarques del Maestrat i la Plana Alta
a la província de Castelló com són: la Bardissa, Araboga, l’Ullastre i el Trescaire; per tal d’acostar i
saber-ne més d’aquesta tipologia de centres ja que per a molts resulta desconegut.
En primer lloc, s’ha fet un anàlisi teòric de les circumstàncies i els factors que van conduir fins a la
creació dels Col·legis Rurals Agrupats, com també de les lleis que les emparen i els punts de vista
de diferents autors.
Després, per tal de fer un apropament vivencial del dia a dia d’aquests centres s’ha recorregut a
aquells que són part principal dintre del procés ensenyament-aprenentatge, aquells que són
coneixedors de tots els agents que participen en l’escola, que coneixen la realitat des de dintre, és
a dir, els i les docents.
Per mitjà de sis entrevistes s’ha volgut esbrinar quins són els punts més favorables i aquells que no
ho són tan. Se’ls ha preguntat sobre quatre aspectes: didàctics, organitzatius, d’identitat i personals,
tots ells relacionats amb el món educatiu i més en concret amb el món de les escoles rurals.
Finalment s’han realitzat unes conclusions analitzant les respostes que han donat els docents i s’han
formulat propostes de millora per què hi haja una educació amb la qualitat que es mereix. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: