Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGonell Gómez, Mireia
dc.contributor.authorGarcía Bellés, Àngel R.
dc.date.accessioned2015-09-14T12:23:16Z
dc.date.available2015-09-14T12:23:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/132207
dc.descriptionXVIII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2013)ca_CA
dc.description.abstractAquest treball es contextualitza en la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida, en el marc d’un Programa d’intercanvi SICUE amb la Universitat Jaume I de Castelló de dos alumnes del Grau en Educació Primària. El marc del treball és l’assignatura «Pràctiques II», matèria de tercer curs del grau. L’objecte d’aquest estudi és analitzar el procés de generació de coneixement i aprenentatge mitjançant el treball a partir d’una obra d’art. Aquest procés comença amb la visita d’una exposició d’un Centre d’Art Contemporani de la ciutat de Lleida, on l’alumnat d’educació primària observa i gaudeix de l’obra. El treball posterior es realitza a l’escola, on aquestos es reuneixen setmanalment en grups d’internivells. Aquest és un espai on diferents grups heterogenis treballen de manera transdiciplinar. Per tant, totes les àrees del currículum tenen cabuda sense perdre de vista la pròpia llengua. Cada grup d'alumnes segueix el seu propi camí d’aprenentatge, però el coneixement es crea a partir del punt de partida comú: una obra d’art. El caràcter innovador d’aquest treball es basa en compartir amb la comunitat educativa l’aprenentatge, com a futurs docents, d’una metodologia basada en l’ensenyament, l’aprenentatge i la comunicació a través de l’art contemporani. Les seves bondats són degudes a la seva transversalitat, que permet el desenvolupament de competències necessàries per accedir al currículum.ca_CA
dc.format.extent12 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 18, 2013, pp. 367-378ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofiaca_CA
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectHistòriaca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectArtca_CA
dc.subjectArteca_CA
dc.subjectArtsca_CA
dc.subjectEducacióca_CA
dc.subjectEducaciónca_CA
dc.subjectEducationca_CA
dc.subjectCiències de la Comunicacióca_CA
dc.subjectCiencias de la Comunicaciónca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectFilologiaca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectFilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectpràctiquesca_CA
dc.subjectart contemporanica_CA
dc.subjectinternivellsca_CA
dc.subjecttransversalitatca_CA
dc.subjectformació de mestresca_CA
dc.subjectcontemporary artca_CA
dc.subjectteacher trainingca_CA
dc.titleL’aprenentatge dels recursos didàctics del segle XXI: l’art contemporanica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2013.24
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/