L'opinió dels estudiants sobre metodologies docents
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
L'opinió dels estudiants sobre metodologies docentsAutoría
Tutor/Supervisor
Meseguer Costa, SergioTutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalFecha de publicación
2015-07-21Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball de final de màster respon a la modalitat d'Investigació Educativa, ja que en
ell realitzem una investigació al voltant de certes metodologies didàctiques descrites per
Finkel al seu llibre Fer Classe ... [+]
Aquest treball de final de màster respon a la modalitat d'Investigació Educativa, ja que en
ell realitzem una investigació al voltant de certes metodologies didàctiques descrites per
Finkel al seu llibre Fer Classe amb la Boca Tancada. La investigació consisteix en una
valoració que realitzen els alumnes de l'IES Bovalar mitjançant una enquesta.
La investigació pretén veure si hi ha relació entre aquelles metodologies que als alumnes
els semblen més participatives, i les que voldrien que els seus professors utilitzaren, és a
dir, si els alumnes prefereixen utilitzar metodologies didàctiques en que ells s'impliquen
més, i on són ells el centre del procés d'Ensenyament-Aprenentatge. Després de l'anàlisi estadístic mitjançant el programa SPSS, podem concloure que si que
existeix una relació directa entre les metodologies més participatives des del punt de vista
dels alumnes, i les que els agradaria que els seus professors ficaren en pràctica.
Finalment, realitzem una valoració de la importància d'ampliar l'ús d'aquest tipus
d'estratègies per aconseguir que l'aprenentatge siga significatiu i que els alumnes milloren
en l'adquisició de les competències bàsiques. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP139. Curs acadèmic 2014-2015
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess