Mostrar el registro sencillo del ítem
TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anys
dc.contributor | Collado Vergara, Manuel Ángel | |
dc.contributor.author | Garcés Ventura, Mª Amparo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-09-01T11:56:10Z | |
dc.date.available | 2015-09-01T11:56:10Z | |
dc.date.issued | 2015-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/130647 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015 | ca_CA |
dc.description.abstract | Dins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més presents en el nostre sistema educatiu. Tertúlies on la lectura dels clàssics i la seua posterior reflexió sobre ella són els trets més característics. Què passa si aquestes activitats són traslladades als més menuts del nostre sistema escolar? Estan preparats per a una desenvolupar una activitat com aquesta? En aquest treball presentem un estudi focalitzat en aquesta nova proposta pedagògica on les obres de la literatura clàssica són substituïdes per literatura infantil adaptada a xiquets i xiquetes d’edats compreses entre els 4 i els 5 anys. | ca_CA |
dc.description.abstract | A new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education system. The main features of such gatherings are the readings of classical literature and its subsequent discussion. What happens if these activities are introduced to younger children in our education system? Are they prepared to carry out such an activity? This project presents some research focused on this new pedagogical proposal, where classical literature is replaced by children’s literature adapted to four to five-year-old students. | ca_CA |
dc.format.extent | XIII, 29 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Comunitats d’aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | Lectura dialògica | ca_CA |
dc.subject | Diàleg igualitari | ca_CA |
dc.subject | Tertúlia literària dialògica en infantil | ca_CA |
dc.subject | Learning communities | ca_CA |
dc.subject | Dialogic reading | ca_CA |
dc.subject | Egalitarian dialogue | ca_CA |
dc.subject | Dialogic literary gathering of children | ca_CA |
dc.title | TLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anys | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840