Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorCollado Vergara, Manuel Ángel
dc.contributor.authorGarcés Ventura, Mª Amparo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-09-01T11:56:10Z
dc.date.available2015-09-01T11:56:10Z
dc.date.issued2015-06-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/130647
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2014-2015ca_CA
dc.description.abstractDins de les Comunitats d’Aprenentatge trobem una nova proposta metodològica basada en el diàleg igualitari, on les tertúlies dialògiques han agafat força i cada vegada estan més presents en el nostre sistema educatiu. Tertúlies on la lectura dels clàssics i la seua posterior reflexió sobre ella són els trets més característics. Què passa si aquestes activitats són traslladades als més menuts del nostre sistema escolar? Estan preparats per a una desenvolupar una activitat com aquesta? En aquest treball presentem un estudi focalitzat en aquesta nova proposta pedagògica on les obres de la literatura clàssica són substituïdes per literatura infantil adaptada a xiquets i xiquetes d’edats compreses entre els 4 i els 5 anys.ca_CA
dc.description.abstractA new methodological approach based on “equal dialogue” can be observed within learning communities: dialogic gatherings are more and more appreciated and present in our education system. The main features of such gatherings are the readings of classical literature and its subsequent discussion. What happens if these activities are introduced to younger children in our education system? Are they prepared to carry out such an activity? This project presents some research focused on this new pedagogical proposal, where classical literature is replaced by children’s literature adapted to four to five-year-old students.ca_CA
dc.format.extentXIII, 29 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectComunitats d’aprenentatgeca_CA
dc.subjectLectura dialògicaca_CA
dc.subjectDiàleg igualitarica_CA
dc.subjectTertúlia literària dialògica en infantilca_CA
dc.subjectLearning communitiesca_CA
dc.subjectDialogic readingca_CA
dc.subjectEgalitarian dialogueca_CA
dc.subjectDialogic literary gathering of childrenca_CA
dc.titleTLD en xiquets i xiquetes de 4-5 anysca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Spain