Mostrando ítems 1-20 de 22

      Fuente
      CORTIJO OCAÑA, Antonio, ANTOLÍ MARTÍNEZ, Jordi M. Approaches to new trends in research on Catalan studies: linguistics, literature, education and cultural studies. Peter Lang Alemania, 2021. p. 21-37. [1]
      Developmental and Clinical Pragmatics, edited by Klaus P. Schneider and Elly Ifantidou, Berlin, Boston: De Gruyter Mouton, 2020. [1]
      Digital Scientific Communication: Identity and Visibility in Research Dissemination. Cham: Springer International Publishing, 2023. p. 193-220. [1]
      Discourse, dialogue and characterisation in TV series, Carmen Gregori-Signes (Editora), Miguel Fuster-Márquez (Editor), Sergio Maruenda-Bataller (Editor), Comares, (2021), 9788413692944 [1]
      Dykinson, 2021. p. 1672-1695 [1]
      Enseñando con metodologías inclusivas en la universidad: de la teoría a la práctica. Narcea, 2021. p. 60-65. [1]
      Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: Perspectivas metodológicas / coord. por Alba Vico-Bosch, Luisa Vega Caro, Olga Buzón-García. Dykinson: 2021. ISBN 978-84-1377-640-8 [1]
      Escenarios y recursos para la enseñanza con tecnología: desafíos y retos, Ema Elena Aveleyra, Melisa Alejandra Proyetti Martino (coords.), Barcelona, Octaedro, (2022), 9788419023858 [1]
      ESTEVE MARTÍN, Alfredo, coord., 2020. Estudios filosóficos y culturales sobre la mitología en el cine. Ed. Dykinson, pp. 261-278. ISBN 9788413247779 [1]
      Haba Osca, J. (2021). Perspectivas lingüísticas, literarias y científico-tecnológicas. Educación Multidisciplinar Para La Igualdad De género, (3), 215. https://doi.org/10.4995/EMIG.2021.670001 [1]
      Innovación e investigación docente en educación: Experiencias prácticas. Dykinson, 2021. p. 1356-1379. [1]
      Innovación educativa aplicada a la enseñanza de la lengua / coord. por Susana Gala Pellicer. Dykinson, 2022, ISBN 978-84-1377-645-3 [1]
      L2 Pragmatics in Action: Teachers, learners and the teaching-learning interaction process, 2023, 58: 113. [1]
      López-García, C., & Manso, J. (Eds.). (2018). Transforming education for a changing world. Eindhoven, NL: Adaya Press [1]
      Multimodality Studies in International Contexts. Routledge. p. 133-153 [1]
      Power, Persuasion and Manipulation in Specialised Genres. Lausanne, Switzerland: Peter Lang Verlag, 2017 from 10.3726/b11481 [1]
      Pragmatics pedagogy in English as an international language, 2020, [1]
      Profiling plurilingual education: a pilot study of four Spanish autonomous communities. Edicions de la Universitat de Lleida, 2023, p. 101-133 [1]
      Romanowski & Jedinak (Eds.) (2018) Current Research in Bilingualism and Bilingual Education, pp.123-141 [1]
      SANCHEZ-RIVAS, Enrique, et al. Tecnologías educativas y estrategias didácticas. 2020. [1]