Principios de marketing estratégico
Impacte
Scholar |
Altres documents de l'autoria: Vallet-Bellmunt, Teresa; Vallet-Bellmunt, Toni; Vallet-Bellmunt, Ilu; Casanova Calatayud, Emilia; del Corte Lora, Víctor; Estrada, Marta; Fandos, Juan Carlos; Gallart Camahort, Valentín; Monte Collado, Pilar
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/116486
comunitat-uji-handle3:10234/25184
comunitat-uji-handle4:10234/25186
BIBLIOMetadades
Títol
Principios de marketing estratégicoAutoria
Data de publicació
2015Descripció
Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting. Codis assignatura: AE1018, FC1018, EC1018
Col·lecció
Sapientia;98ISBN
9788469715529Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bookEditor
Universitat Jaume IDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- EMP_Llibres [13]
- Jurídiques i Econòmiques [40]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: