Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorBarrios Roda, José Luis
dc.contributorSales Miralles, Higini
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.contributor.authorSegarra Nebot, Anna
dc.date.accessioned2015-01-27T08:23:02Z
dc.date.available2015-01-27T08:23:02Z
dc.date.issued2014-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/113340
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractEl llenguatge és una eina important per a l’aprenentatge de determinats coneixements i habilitats. Tot i això, ens podem trobar alumnes que no disposen de llenguatge oral, aleshores, en aquestos casos, el llenguatge escrit es pot convertir en una alternativa per a substituir-lo. Per aquest motiu, és important conscienciar als docents que el mètode d’ensenyament de la lectura no és igual per a tots els alumnes sinó que cal tenir en compte les destreses personals i les dificultats que puguen tindre. La intervenció plantejada en aquest treball es basa en l’adaptació del mètode de lectura i escriptura a les necessitats i característiques d’un nen diagnosticat amb Trastorn Autista (DSM-V: Trastorn de l’Espectre Autista N3), en la qual es treballa la lectura de forma global a través de l’associació de paraules escrites amb la seua representació pictòrica. L’objectiu principal d’aquest treball és ensenyar a llegir a nens que tenen dificultats utilitzant el mètode alfabètic, al mateix temps que se’ls ofereixen diversos instruments de comunicació i d’adquisició de la llengua oral i conseqüentment, un mitjà per a l’aprenentatge. Els resultats han sigut molt satisfactoris, mostrant una bona evolució de l’aprenentatge del nen. El qual ha sigut possible gràcies a l’adaptació del mètode per a aprofitar els punts forts del xiquet, en aquest cas, la seua gran capacitat de memòria visual i associativa.ca_CA
dc.format.extent67 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.titleEstudi de cas: trastorn de l'espectre autista N3: mètode adaptat per a ensenyar a llegir i a escriureca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem