Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorBeltrán Felip, Antonio
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques
dc.contributor.authorSales Amer, Alejandro
dc.date.accessioned2014-11-27T09:15:21Z
dc.date.available2014-11-27T09:15:21Z
dc.date.issued2014-03-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/109743
dc.descriptionTreball final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstract“El joc i la bellesa es troben en l’origen d’una gran part de la matemàtica. Si els matemàtics de tots els temps s’ho han passat tant bé jugant i han gaudit tant contemplant el seu joc i la seua ciència, per què no tractar d’aprendre les matemàtiques a través del joc i la bellesa?”[3]. Tradicionalment el joc en l’educació s’ha utilitzat sempre amb una visió d’activitat de temps lliure i sense objectius curriculars, per contra, cada dia més estudis demostren que pot ser una ferramenta molt útil en aquest camp, ja que aporta elements que ajuden a la motivació de l’estudiant i, per tant, a una millora en l’adquisició de conceptes per part de l’alumnat. En el present treball es mostren els resultats obtinguts en el desenvolupament de la unitat didàctica de les derivades en el curs de primer de batxillerat en la branca de les ciències socials. Aquesta unitat es desenvolupa en el període de pràctiques a l’ institut Alfons XII de Vall d’Alba. Durant aquestes pràctiques es detecta la falta de motivació i interès de l’alumnat en front a l’assignatura de matemàtiques, un problema comú en el sistema educatiu actual, que requereix d’un canvi per a millorar aspectes com aquest, a més d’altres com la distància amb l’actual societat, degut a les innovacions introduïdes per la revolució tecnològica. Com a proposta de millora en l’aplicació d’aquest tema es presenta el material didàctic “Trivial derivades”, un joc matemàtic amb l’objectiu del reforç dels conceptes desenvolupats durant la unitat per a aconseguir una millora en la part de motivació de l’alumnat. Aquest joc conté una sèrie de preguntes relacionades amb els exercicis realitzats a classe que permetrà a l’alumne repassar tots els continguts de cara a l’examen dins d’un ambient diferent a la classe magistral, amb interacció entre els companys, autonomia en la presa de decisions, i avaluació de l’aprenentatge en un entorn sense pressió.ca_CA
dc.format.extent61 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleEl joc com a recurs didàctic per aprendre a derivarca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem