Nuevas fórmulas para elaborar una estrategia publicitaria ante el panorama digital
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Nuevas fórmulas para elaborar una estrategia publicitaria ante el panorama digitalAutoria
Tutor/Supervisor
Blay Arráez, RocíoTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2014-07-14Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs: 2013-2014
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: