La MATEMÀGIA com instrument de motivació i avaluació en l'estudi de les equacions de primer grau amb una incògnita a l'ESO
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La MATEMÀGIA com instrument de motivació i avaluació en l'estudi de les equacions de primer grau amb una incògnita a l'ESOAutoría
Tutor/Supervisor
González Martínez, Francisco Gregorio; Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2014-07-18Editor
Universitat Jaume IPalabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ecuaciones | equacions | equations | motivation | motivación | motivació | aprenentatge cooperatiu | Symbaloo | aprendizaje cooperativo | group work in education | trabajo en equipo | MATÈMAGIA | juego | game
Descripción
Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2013-2014
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess