• closedAccess   Creació d’una empresa que organitza esdeveniments funeraris no religiosos 

      Calatayud Sospedra, Betsaida Universitat Jaume I (2019-06-07)
      Aquesta no és una proposta d’empresa amb la intenció de provocar tristesa o de remoure els sentiments, més bé és una proposta que m’ha incitat el sentiment de canvi social que he pogut anar interioritzant amb el pas del ...
    • closedAccess   Destil·leries Cerveró: la construcció d’una identitat corporativa i d’una estratègia de comunicación 

      Silla Ferrís, Teresa Universitat Jaume I (2016-07-04)
      Destil·leries Cerveró és una empresa familiar dedicada a la producció de begudes alcohòliques en Cullera (València). Quatre generacions d’història, constants, amb la fabricació fins a l’actualitat de l’anís sec, el seu ...
    • openAccess   L'estratègia de comunicació en el moviment social Tsunami democràtic. Xarxes socials, acció ciutadana i cobertura mediàtica 

      Aparici Pascual, Maria Universitat Jaume I (2021-02-01)
      El present Treball de Final de Grau reflexiona sobre els moviments socials basats en la no-violència. Concretament, se centra en el moviment Tsunami democràtic a Catalunya, la seua creació, els seus objectius, entre ...
    • closedAccess   La pilota valenciana com a marca (territori): la gestió de la comunicació d'un esport autòcton 

      Muñoz Martínez, Aurora Universitat Jaume I (2019-10-07)
      Quan parlem de pilota no només parlem d’un joc valencià que es practica colpejant una pilota amb la mà, la pilota va molt més enllà de ser simplement un esport. Constitueix una part molt important en la trajectòria de ...
    • closedAccess   Pla de Comunicació Click 

      Cardona Fernández, Laura; Castelló Abad, Enrique Universitat Jaume I (2018-06-08)
      En el TFG es vol ressaltar la importància del bon ús de la Comunicació Interna en el funcionament d'una empresa o organització. A més, aquesta també és important dins de les mitjanes i xicotetes empreses tot i que a sovint ...
    • closedAccess   Pla de Comunicació Integral : El Diamant Negre 

      Navarro Montalt, Sara; Perales Mejías, Anna Universitat Jaume I (2015)
      En aquest treball es plasma l’elaboració d’un pla de comunicació integral per a l’empresa El Diamant Negre. En primer lloc, hem concedit molta importància a la investigació, que ha estat elaborada de forma detallada i ...
    • closedAccess   Pla de comunicació per a l’any 2021 per a una empresa exportadora de cítrics valenciana: el cas de Real Export 

      Llorens Broch, Guillem; Serrano Menero, Mónica Universitat Jaume I (2020-06-22)
      En aquest treball s'analitza i es proposa una millora comunicativa per a la cooperativa Real Export de Vila-real. Es tracta d'una cooperativa citrícola. El desenvolupament d'aquest pla de comunicació es realitzarà en dos ...
    • openAccess   Pla de comunicació per a PROANSU. Protectora d'Animals de Sueca (València) 

      Lorenzo Gómez, Laura Universitat Jaume I (2022-01-21)
      La falta de coneixements de l’àmbit comunicatiu pot afectar negativament a qualsevol empresa i les xicotetes organitzacions, sobretot si són sense ànim de lucre, són les que més ho sofreixen. La falta d’un professional ...
    • closedAccess   Pla de Comunicació per al Centre Instructiu d'Art i Cultura 

      Aymimir Giménez, Carlos; Zorrilla Adsuara, Pedro Universitat Jaume I (2015-06-27)
      En el següent treball es presenta un pla de comunicació per al Centre Instructiu d’Art i Cultura (C.I.A.C.), societat musical fundada l’any 1972 a la Vall d’Uixó, amb una àmplia trajectòria i gran prestigi a la província ...
    • closedAccess   Pla de comunicació per al grup de música Malagana 

      Torres Pallarés, Ivan Universitat Jaume I (2014-07-14)
      This communication plan explains about music communication. The group who I worked with him is Malagana. This music band is based on the style ska, reggae and punk from Borriol, Castellón. His music is characterized by ...
    • openAccess   Pla de comunicació. Eventime 

      Copoví Bosch, Esther; Guart García, Balbina Universitat Jaume I (2018-06-11)
      Aquest projecte Final de Grau presenta un pla de comunicació per a l’empresa Eventime Producciones, dedicada a l’organització d’esdeveniments i espectacles. A pesar de la nombrosa i diversa cartera de productes que ...
    • openAccess   Pla de comunicació: Xaloc Pizzeria Pastisseria 

      Tolosa Grau, Anna Universitat Jaume I (2016-06-06)
      El següent treball ha estat elaborat tenint en compte el món tan globalitzat i altament competitiu en el que vivim, on el tangible deixa de ser un valor diferencial en les empreses per passar a ser-ho l’intangible. Ja ...
    • openAccess   Viatge cap a un món més just. Pla de Comunicació per a Algemesí Solidari 

      Durá Castany, Andrea; Ferragud Sanchis, María del Mar Universitat Jaume I (2016-06-06)
      Aquest Treball de Final de Grau és un pla de comunicació per a la ONG Algemesí Solidari amb l’objectiu de resoldre el problema de comunicació d’aquesta. Açò ho farem a través d’una sèrie d’accions concretes, basades i ...