The power of efficacy beliefs: Looking for teachers' well-being
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/29747
comunitat-uji-handle3:10234/162756
comunitat-uji-handle4:
TESISMetadatos
Título
The power of efficacy beliefs: Looking for teachers' well-beingAutoría
Director/a
Salanova Soria, MarisaÓrgano responsable
Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaFecha de defensa
2010-09-27ISBN
978-84-695-4270-5Editor
Universitat Jaume IPalabras clave
Área de conocimiento
Páginas
187 p.;Resumen
El objetivo de esta tesis ha sido examinar el importante papel desempeñado por las creencias de eficacia dentro de una profesión determinada, como es la enseñanza. Además, y con el Modelo Demandas-Recursos Laborales ... [+]
El objetivo de esta tesis ha sido examinar el importante papel desempeñado por las creencias de eficacia dentro de una profesión determinada, como es la enseñanza. Además, y con el Modelo Demandas-Recursos Laborales (D-RL) y la Teoría Social Cognitiva (TSC), de Albert Bandura como marco, se ha analizado del bienestar de los profesores, a la vez que los antecedentes de dicho bienestar. [-]
Derechos de acceso
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess