Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat Jaume I. Escola de Doctorat
dc.contributor.authorPagán Castaño, Esther
dc.date.accessioned2021-11-03T13:05:17Z
dc.date.accessioned2024-07-15T12:15:07Z
dc.date.available2021-11-03T13:05:17Z
dc.date.available2024-07-15T12:15:07Z
dc.date.issued2021-10-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/672722
dc.descriptionCompendi d'articles
dc.description.abstractLa investigación que deriva del desarrollo de esta tesis doctoral aborda de forma central las prácticas de GRH orientadas al bienestar docente, así como el papel mediador del bienestar entre la GRH y el rendimiento del centro educativo. Evaluando además la influencia del liderazgo de alta comunicación y basado en el ejemplo, y la innovación tanto en el centro como en el aula.
dc.description.abstractThe research derived from this doctoral thesis addresses teacher-oriented human resource practices and the mediating role of HRM and performance of educational institutions. This research asseses the influence of high communication leadership, leadership by example and innovation in both the educational institution and the classroom.
dc.format.extent161 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.publisherUniversitat Jaume I
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectMarketing interno
dc.subjectGestión de Recursos Humanos
dc.subjectDesempeño
dc.subjectBienestar
dc.subjectLiderazgo
dc.subjectInnovación
dc.subject.otherNegocis, administració i dret
dc.titleLa influencia del marketing interno y la gestión de los recursos humanos en el bienestar del profesorado y el desarrollo de escuelas innovadoras y sostenibles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/14119.2021.153180
dc.subject.udc331
dc.subject.udc339
dc.contributor.directorSánchez García, Javier
dc.contributor.directorGarrigós Simón, Fernando
dc.rights.licenseADVERTIMENT. Tots els drets reservats. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscap
dc.description.degreePrograma de Doctorat en Màrqueting


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem