Listar Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria por título
-
Els valors com a matèria transversal a partir d'una história de vida
Universitat Jaume I (2019-06-19)El present Treball Final de Grau (TFG) es tracta d’una Història de Vida, concretament d’una mare: Roser Pastor Casalta. La qual va ser treballadora, cap de família i a la vegada va estudiar constantment per obtindre un ... -
Els valors que transmet la pilota valenciana
Universitat Jaume I (2019-06-14)Aquest Treball de Final de Grau té com a principal objectiu analitzar la necessitat d’introduir la pilota valenciana a les sessions d’Educació Física durant l’etapa de Primària, ja que aquesta primera, és un agent important ... -
Ventajas del aprendizaje a través de proyectos respecto a las metodologías convencionales en la asignatura de Ciencias Sociales
Universitat Jaume I (2020-07-10)La enseñanza de las ciencias sociales está sufriendo un cambio progresivo, la sociedad cambia constantemente y se descubren nuevos modelos educativos, por eso es importante conocer cómo los docentes y las docentes buscan ... -
La vesprada compartida
Universitat Jaume I (2017-06-13)Aquest treball consisteix en el desenvolupament d'un curtmetratge d'animació en 3D. El tema sobre el que tracta el curtmetratge, va ser triat pels nens i nenes de segon de primària on estava fent les pràctiques, amb ... -
La veu en primària com a vehicle d’integració
Universitat Jaume I (2016-06-22) -
Viajando por las diferentes tipologías textuales
Universitat Jaume I (2017)Este trabajo, pretende trabajar la integración de las lenguas por medio de una metodología cooperativa. Esta basado en un estudio de investigación en una clase de la Formación de Personas Adultas (F.P.A.) Germà Colon, ... -
Un viatge cap a la diversitat familiar: proposta didàctica per conscienciar de les diferents realitats familiars
Universitat Jaume I (2019-06-18)El present TFG exposa una investigació feta sobre la posada en pràctica d’un taller de sensibilització “Un viatge cap a la diversitat familiar” dut a terme en un centre públic de la localitat de Castelló. Aquest taller ... -
‘El videoart en Educació Primària. Creem en colors.’
Universitat Jaume I (2020-06-17)El document que trobem a continuació correspon al Treball Final de Grau (TFG) en mestre/a d'Educació Primària. En aquest treball s'ha dut a terme una proposta didàctica la qual té intenció en promoure la creació artística ... -
Els videojocs com a recurs educatiu musical
Universitat Jaume I (2021-06-18)Actualment ens trobem en un temps on la tecnologia ha evolucionat de tal forma que s'ha introduït en les nostres vides, ja que en tot moment estem envoltats d'ella, quan veiem les últimes notícies, per fer exercici, ... -
Videotutoriales para utilizar la Pizarra Digital Interactiva
Universitat Jaume I (2016-07-15)“La educación es uno de los valores principales de la sociedad, un bien que ha de cuidarse y para el que se deben invertir los mejores recursos.” (Ahedo Ruiz, J. y Danvila del Valle, I. cap.VII,) El siguiente trabajo ... -
Vilafranca, un tresor educatiu. Proposta didàctica per a l'Educació Primària
Universitat Jaume I (2020-06-15)Vilafranca és una localitat envoltada de tresors educatius que quasi mai s’utilitzen, per tant, fer ús d’ells, reivindicar-los i potenciar-los pot ser una eina fonamental en aquesta lluita contra la despoblació. El ... -
VINCLES ENTRE ESCOLA I MUSEU. Una experiència educativa al Museu del Taulell “Manolo Safont”
Universitat Jaume I (2023-06-08)Aquest projecte es centra en el el vincle entre l’educació formal i l’educació no formal en l’Educació Primària, en aquest cas a través d’una experiència educativa de quatre setmanes al Museu del Taulell “Manolo Safont” ... -
La visión geométrica en el entorno
Universitat Jaume I (2018)Tan esencial es la geometría como la educación plástica. En este trabajo de final de grado fusiono ambos conceptos y los trabajamos en la asignatura de matemáticas. Mediante la observación – experimentación los alumnos ... -
Una visión intercultural
Universitat Jaume I (2019-06-14)Este trabajo llamado “una visión intercultural” tiene como finalidad aportar conocimientos de diferentes culturas a todo el alumnado de primaria, utilizando la asignatura de música como vehículo de aprendizaje. Por ello, ... -
VIU VILAFAMÉS. Una proposta educativa desde el MACVAC
Universitat Jaume I (2023-06-08)Aquest és un treball dirigit al foment de l’educació artística junt al coneixement de la història d’una població i el seu museu, tot dinamitzat per l’activitat física. És un treball que ofereix un aprenentatge lúdic on ... -
La voz del pasado. El sistema educativo y la formación de las maestras en el franquismo
Universitat Jaume I (2020-06-15)La labor de las docentes marcará el proceso de la enseñanza con su saber hacer y con la transmisión de sus conocimientos, contribuyendo así a la formación de las nuevas generaciones. La trayectoria de las maestras ha ... -
La WebQuest como método de aprendizaje de las energías renovables y no renovables
Universitat Jaume I (2016-06-22)En este trabajo se pretende demostrar que es mejor enseñar a los niños mediante el aprendizaje significativo y no mediante el memorístico. Para ello, se creará una WebQuest sobre el tema de las energías renovables y las ... -
Yo quiero ser Rey León
Universitat Jaume I (2020-06-11)El presente trabajo profesionalizador está basado en el desarrollo de un proyecto llamado “Yo quiero ser Rey León”. Esta propuesta consiste en la realización de 10 sesiones en las que se llevan a cabo 3 actividades ... -
Your Life School como red social en el entorno educativo
Universitat Jaume I (2016-06-21)El siguiente Trabajo Final de Grado tiene como objetivo identificar alguna de las necesidades del sistema educativo en materia de gestión del tiempo y con el uso de las nuevas tecnologías, con una herramienta gratuita, que ... -
ZOOMTRAT: Treballar la identitat, diversitat i empatia mitjançant plans i angles fotogràfics a partir de tres artistes
Universitat Jaume I (2020-06-12)Aquest document exposa informació sobre fotografia i com treballar la identitat, diversitat i empatia mitjançant plans i angles fotogràfics a partir de tres artistes. La metodologia utilitzada és una combinació d’autoeducació ...