Listar Departament: Administració d'Empreses i Màrqueting por autoría "a1fbadb7-24a6-4e65-ab57-877fd89da31d"
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Aplicación de técnicas de machine learning para la segmentación turística basada en la sostenibilidad percibida del destino y la satisfacción
Vidal-Meliá, Lidia; Moliner, Miguel Angel; Estrada, Marta; Monferrer Tirado, Diego; Quille, Keith Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial (2023)La segmentación es crucial para las estrategias de sostenibilidad y las percepciones de los destinos por parte de los turistas ofrecen importantes crite- rios de segmentación. El objetivo de este artículo es obtener ... -
Evolving Towards a Trustworthy AIEd Model to Predict at Risk Students in Introductory Programming Courses
Quille, Keith; Vidal-Meliá, Lidia; Nolan, Keith; Mooney, Aidan Association for Computing Machinery (ACM) (2023)Artificial intelligence in education has the potential to transform the educational landscape and influence the role of the involved stakeholders. With recent European Commission publications on the use of artificial ... -
Vulnerable customers’ perception of corporate social responsibility in the banking sector in a post-crisis context
Monferrer Tirado, Diego; Vidal-Meliá, Lidia; Cardiff, John; Quille, Keith Emerald (2023-06-22)Purpose – This research aims to determine to what extent corporate social responsibility (CSR) actions developed by bank entities in Spain improve the vulnerable customers’ emotions and quality perception of the ...