Listar ESID_Articles por autoría "d7ddd616-a4f5-4e1d-91e4-813cabacb3cf"
Mostrando ítems 21-23 de 23
-
Touch Matters: The Impact of Physical Contact on Haptic Product Perception in Virtual Reality
Felip, Francisco; Galán, Julia; Contero, Manuel; García-García, Carlos MDPI (2023-02-02)Nowadays, the presentation of products through virtual reality and other online media coexists with traditional means. However, while some products may be perceived correctly in digital media, others may need physical ... -
Uso del social media como estrategia de posicionamiento global para estudios de arquitectura
García-García, Carlos; Felip, Francisco; Royo González, Marta Asociación de profesores de expresión gráfica aplicada a la edificación (APEGA) (2015)The evolution of the internet has promoted the globalization of the current economic system. In this scenario, architecture studios may be forced to relocate its customer base, looking for new business opportunities outside ... -
Validez de la metáfora gráfica en el contexto actual de la comunicación
Felip, Francisco Sendemá (2012)La eficacia de los recursos metafóricos siguen siendo válidos en diversos campos de la comunicación. La operatividad de su uso exige que se tenga en cuenta el contexto del discurso, el entorno sociocultural y la experiencia ...