• openAccess   Historias que transforman: Narrativas en el aula 

      Aguirre Garcia-Carpintero, Arecia; Doménech, Ana Universitat Autònoma de Barcelona (2018)
      This study was conducted in a secondary school of Castellón, Spain; specifically in a higher vocational education and training course in social integration. Following the drafting and editing of a book of life stories ...
    • openAccess   La inclusió de l'alumnat nouvingut a un institut de secundaria mitjançant el joc multicultural 

      Ortí Ferreres, Joan Centre d'Estudis Vall de Segó (2012-02)
      L’experiència que presentem es va desenvolupar en un institut de secundària de Badalona amb alumnes que integraven un aula d’acollida i que, per tant, procedien d’un país estranger i no coneixien ni el català ni el castellà, ...
    • openAccess   L’educació de persones adultes cap a una ciutadania crítica 

      Sales Ciges, Auxiliadora Centre de Recursos i Educació Contínua (Xàtiva) (2008)
      Considere que l’educació de persones adultes deu integrar els fins comuns de la inclusió i la interculturalitat, ja que ambdós compartixen el compromís de transformació de l’educació cap a valors i actituds democràtics ...