Mostrar el registro sencillo del ítem
Dificultats d'Aprenentatge. El procés lector i la comprensió lectora d'una alumna de 1º d'ESO escolaritzada en un institut
dc.contributor | Sidro Tirado, José Juan | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | González Font, Mónica | |
dc.date.accessioned | 2014-01-31T11:10:12Z | |
dc.date.available | 2014-01-31T11:10:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/81646 | |
dc.description | Treball final de màster corresponent al Màster en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball es presenta com una investigació descriptiva en la qual s’aborda la complexitat del diagnòstic i de l’intervenció psicopedagògica en les Dificultats d’Aprenentatge (DA) d’una alumna de secundària en la seua lectura i comprensió del text. A més, indagarem en el marc teòric de les DAA en el procés lector i la comprensió de textos per establir una base d’on partir tal de posar en marxa l’acció desitjada. La finalitat d’aquest treball és és la necessitat de manifestar importància de e saber donar saber donar respostes a qualsevol trastorn o dificultat trobada en les aules actuals. | ca_CA |
dc.format.extent | 41 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | spa | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Learning Difficulties | ca_CA |
dc.subject | reading | ca_CA |
dc.subject | comprehension | ca_CA |
dc.subject | psychology intervention | ca_CA |
dc.title | Dificultats d'Aprenentatge. El procés lector i la comprensió lectora d'una alumna de 1º d'ESO escolaritzada en un institut | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [231]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023