Mostrando ítems 62-81 de 252

      Fuente
      English for Specific Purposes. October 2012, Volume 31, Issue 4, [1]
      English Language Teaching, v12 n2 2019 [1]
      English Language Teaching, vol. 13, n.11 (2020) [1]
      English Teaching: Practice and Critique, 2013, vol. 12, núm. 1 [1]
      Enseñando con metodologías inclusivas en la universidad: de la teoría a la práctica. Narcea, 2021. p. 60-65. [1]
      Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: Perspectivas metodológicas / coord. por Alba Vico-Bosch, Luisa Vega Caro, Olga Buzón-García. Dykinson: 2021. ISBN 978-84-1377-640-8 [1]
      Escenarios y recursos para la enseñanza con tecnología: desafíos y retos, Ema Elena Aveleyra, Melisa Alejandra Proyetti Martino (coords.), Barcelona, Octaedro, (2022), 9788419023858 [1]
      ESP Today - Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2020, vol. 8, no 2 [1]
      ESP Today - Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2021, vol. 9, no 1 [1]
      ESP Today : Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, Vol. 9, n.1 (2021) [1]
      ESP Today. - Vol. 11, No. 2 (2023), p. 302–327. [1]
      ESP Today: Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level, 2015, Vol. 3(2) [1]
      ESTEVE MARTÍN, Alfredo, coord., 2020. Estudios filosóficos y culturales sobre la mitología en el cine. Ed. Dykinson, pp. 261-278. ISBN 9788413247779 [1]
      Estudios interlingüísticos, 2021, 9: 48-59 [1]
      European Journal of Foreign Language Teacher (2018), v. 3, issue 4. [1]
      Frontiers in Psychology 14:1212036 [1]
      Futurity Education,3(4). 232-254 [1]
      GEMA online: Journal of Language Studies (2020), v. 20, n. 1 [1]
      Haba Osca, J. (2021). Perspectivas lingüísticas, literarias y científico-tecnológicas. Educación Multidisciplinar Para La Igualdad De género, (3), 215. https://doi.org/10.4995/EMIG.2021.670001 [1]
      Horizontes de Linguística Aplicada (2009), v. 8, n. 2, p. 238-254 [1]