Listar Departament: Estudis Anglesos por autoría "b46b9095-062a-4f78-8d9e-3d48a286e811"
Mostrando ítems 21-25 de 25
-
Reflexiones del profesorado universitario sobre la introducción del inglés como lengua de instrucción
Querol-Julián, Mercedes; Ruiz-Madrid, Noelia; Ruiz-Garrido, Miguel F. Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA) y el Instituto Cervantes (2015)La docencia en lengua inglesa forma parte de la consolidación del inglés como lingua franca y de la política de internacionalización de la universidad española. Su incorporación a la enseñanza superior requiere de docentes ... -
Reseña de Persuasion in Public Discourse. Cognitive and Functional Perspectives, edited by Jana Pelclová and Wei-lun Lu (Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins, 2018)
Ruiz-Garrido, Miguel F. Universidad de Zaragoza (2022-06-14) -
Revisiting and extending the notion of genre (Book Review)
Ruiz-Garrido, Miguel F. Faculty of Economics University of Belgrade (2015) -
Standing strong amid a pandemic: How a global online team project stands up to the public health crisis
Logemann, Minna; Aritz, Jolanta; Cardon, Peter; Swartz, Stephanie; Elhaddaoui, Terri; Getchell, Kristen; Fleischmann, Carolin; Helens-Hart, Rose; Li, Xiaoli; Palmer-Silveira, Juan; Ruiz-Garrido, Miguel F.; Springer, Scott; Stapp, James Wiley (2022-05)The annual instructional virtual team Project X brings together professors and students from across the globe to engage in client projects. The 2020 project was challenged by the global disruption of the COVID-19 pandemic. ... -
Using questions in non-interactive presentations: multimodal analysis of an audience-engaging strategy
Ruiz-Garrido, Miguel F.; Palmer-Silveira, Juan Ibérica. Revista de la Asociación Europea de Lenguas para fines específicos (AELFE) (2023-12-15)Open science, an approach based on making research available and understandable to everyone, is currently attracting considerable attention. Online genres are a well-accepted means of democratizing science and spreading ...