Listar Departament: Ciències de la Comunicació por idioma "cat"
-
A propòsit del logosímbol de Gran Hermano: El telespectador que controla o el telespectador controlat?
Publicacions de la Universitat Jaume I (2005) -
Análisis de los procesos en la comunicación corporativa de los clubes deportivos profesionales españoles. Estudio exploratorio
AdComunica (2012)En la actualidad, el management de las entidades deportivas en España presenta un permanente estado de bancarrota y un notable retraso respecto a las tendencias de gestión empresarial. La Sociedad de la Información ... -
Aproximació a la fotografia de reportatge en la revista Estampa (1928-1938)
Publicacions de la Universitat Jaume I (2005) -
Una aproximació teòrica al periodisme de servei especialitzat en trànsit i seguretat viària
Institut d´Estudis Catalans (2013-05)Traffic and road safety information is a specialization of service journalism, just like weather and stock exchange information. Despite the utility of this information and the fact that it regularly appears in our ... -
Bases per a la renovació de l’espai comunicatiu valencià i la restitució del servei públic de radiotelevisió. Informe de la Comissió d’Experts en comunicació de les universitats valencianes (CECUV)
(2015-11-20)Informe encarregat pel Fòrum Social de l'Audiovisual Valencià -
Big Love: el travelling lícito
Asociación Cinefórum L’Atalante (2011-01)En este artúculo se analiza la serie de televión de HBO “Big Love”, la enunciación no puede ser sino irónica, pues presenta la familia, el amor, la responsabilidad, el trabajo y una serie de valores privilegiados en ... -
Claves para la participación y generación de contenido en las redes sociales: estudio de caso del Museo del Prado en Facebook
AdComunica (2012)The use of social networks, as part of a communication strategy, is already unquestionable for the most of enterprises and institutions. The challenge for these organizations consists of knowing how to be and how to ... -
La cobertura informativa dels atemptats de Barcelona i Cambrils a la premsa digital catalana, espanyola i internacional (17 i 18 d’agost de 2017)
Consell de la Informació de Catalunya (2017)El present estudi té com a objectiu examinar la cobertura periodística dels atemptats ocorreguts a Barcelona i Cambrils en el període de temps comprès entre les 17 hores del 17 d’agost i les 18 hores del 18 d’agost de ... -
Comunicación corporativa y redes sociales: cambiarlo todo para que nada cambie
AdComunica (2012) -
Connectem i l’alfabetització digital de l’interior. Estudi sobre un programa d’alfabetització digital a les zones rurals de la província de Castelló
Servei d’Activitats Socioculturals. Vicerectorat de Cultura. Universitat Jaume I (2012)A més de ser un centre d’ensenyament superior i investigació, la Universitat Jaume I de Castelló, a partir d’ara UJI, manté, des de la seua creació el 1991, un compromís amb el territori de la província de Castelló i el ... -
La desvirtualización del concepto reputación en el entorno virtual
AdComunica (2012) -
Editorial
AdComunica (2012) -
El website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions (2009)The role of Internet and information and communication technologies (ICT) is increasing on the current stage of political communication. In this sense, this paper intends to carry out an approach to the analysis of the ... -
La emergencia de los social media en la comunicación empresarial
AdComunica (2012) -
Facebook en las Web sites televisivas: espacio de comunicación y socialización de las audiencias
Ediciones de Ciencias Sociales (2011-05) -
Gestionando la pasión
AdComunica (2012) -
La construcció de la igualtat a través dels mitjans de comunicació: aproximacions per a un desenvolupament pedagògic
Diputació de València. Centre de Recursos i Educación Contínua (2009)En el marc de l’educació des de la perspectiva de gènere el present text aborda la construcció social del gènere en relats populars i mediàtics com un factor imprescindible que s’ha de tenir en compte en l’aprenentatge de ...