Mostrar el registro sencillo del ítem
Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger
dc.contributor.author | Zorrilla Silvestre, Lorena | |
dc.contributor.author | Bou Sospedra, Laura | |
dc.contributor.author | Robledo Vilaroig, Sara | |
dc.date.accessioned | 2013-12-03T16:31:04Z | |
dc.date.available | 2013-12-03T16:31:04Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Zorrilla Silvestre, Lorena;Bou Sospedra, Laura;Robledo Vilaroig, Sara.Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger .Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.987-998 | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1139-5486 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/77050 | |
dc.description | Dissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012) | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest estudi de cas pretén conèixer quins són els factors més rellevants que influiran perquè els subjectes de la investigació continuen els seus estudis en relació al seu futur professional. Aquestes realitats es perfilen a partir d'una sèrie de factors bàsics: historial acadèmic, relacions interpersonals, característiques personals, habilitats / aptituds, expectatives, actitud davant els estudis / trastorn, suports i autonomia, sobre els quals s'indaga a través d'entrevistes semiestructurades a la família, jove, orientadora i tutora. El sistema d'anàlisi i categorització de la informació permet esbossar els temes recurrents i divergents de cada factor en cada un dels casos. Les conclusions extretes són independents per a cada un dels casos, coincidint tots dos en què els factors que influeixen són dues: les característiques persones i la família. | ca_CA |
dc.format.extent | 12 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Fòrum de recerca nº 17,2012 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Filosofía | ca_CA |
dc.subject | Philosophy | ca_CA |
dc.subject | Philosophie | ca_CA |
dc.subject | History | ca_CA |
dc.subject | Histoire | ca_CA |
dc.subject | Historia | ca_CA |
dc.subject | Ciències de la comunicació | ca_CA |
dc.subject | Communication Sciences | ca_CA |
dc.subject | Sciences de la Communication | ca_CA |
dc.subject | Ciencias de la comunicación | ca_CA |
dc.subject | Filología | ca_CA |
dc.subject | Philologie | ca_CA |
dc.subject | Philology | ca_CA |
dc.subject | Traducció i Interpretació | ca_CA |
dc.subject | Translation and Interpretation | ca_CA |
dc.subject | Traduction et interprétation | ca_CA |
dc.subject | Traducción e Interpretación | ca_CA |
dc.subject | Asperger | ca_CA |
dc.subject | Orientació | ca_CA |
dc.subject | Expectatives | ca_CA |
dc.subject | Interessos | ca_CA |
dc.subject | Aptituds i actitud | ca_CA |
dc.title | Estudi de cas sobre orientació professional i vocacional en adolescents amb Trastorn d’Asperger | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.64 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |