Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorArnau Gregorio, Mª José
dc.contributor.authorCarbonell Ruiz, María
dc.contributor.authorMancheño Ferras, Leticia
dc.date.accessioned2013-12-03T15:59:52Z
dc.date.available2013-12-03T15:59:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationArnau Gregorio, Mª José;Carbonell Ruiz, María; Mancheño Ferras, Leticia .Musicoteràpia amb alumnes d’Educació Especial.Fòrum de recerca, 2012, núm. 17, p.903-912ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/77016
dc.descriptionDissetenes Jornades de Foment de la Investigació de la FCHS (Any 2012)ca_CA
dc.description.abstractDe vegades, ens tanquem en la rutina i oblidem la quantitat de recursos i eines que tenim al nostre abast per a millorar la tasca educativa, fent‐la més significativa per a l’alumnat. Però en aquest cas, cada idea, cada recurs, cada nova experiència ajuden als nostres alumnes a millorar les seues competències, però de quina manera?. Proposem un projecte educatiu dissenyat per Arnau, Carbonell i Mancheño (2012), per a l’assignatura de “ Diseño, desarrollo e innovación del currículum”(UJI) donant resposta a aquesta qüestió.1 Aquest projecte es va desenvolupar al col·legi públic d’Educació Especial nº1(Castelló). Per tant, hi ha un tipus d’alumnat en concret, amb necessitats educatives especials greus i permanents, derivades d’una discapacitat, com ara Paràlisi Cerebral, Síndrome de Down, Síndrome de Rett, Discapacitat Intel·lectual (moderada, greu, profunda i no especificada), Transtorn de l’Espectre Autista i TDA‐H. L’elecció d’aquesta temàtica va ser degut a l’interès de l’alumnat per la música i trobar en aquest, un mitjà per afavorir la seva formació. Per tal de dur a terme aquest projecte, vam passar un qüestionari al professorat per veure si els interessava i quina formació tenien al respecte; format per 11 ítems, 8 de caràcter tancat i 3 d’obert. Després d’analitzar el qüestionari vam poder observar que el professorat no tenia formació ni recursos per tal de dur-lo a terme. Per tant, sense abandonar el procés d’aprenentatge per adaptar les activitats a l’evolució dels alumnes, considerem que la primera tasca serià formar als professionals e introduir què és la musicoteràpia, informació i tècniques sobre com treballar amb alumnat amb patologies, la creació de material, una posada en pràctica i una valoració respecte com anat el curs de formació.ca_CA
dc.format.extent10 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca nº 17,2012ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectFilosofíaca_CA
dc.subjectPhilosophyca_CA
dc.subjectPhilosophieca_CA
dc.subjectHistoryca_CA
dc.subjectHistoireca_CA
dc.subjectHistoriaca_CA
dc.subjectCiències de la comunicacióca_CA
dc.subjectCommunication Sciencesca_CA
dc.subjectSciences de la Communicationca_CA
dc.subjectCiencias de la comunicaciónca_CA
dc.subjectFilologíaca_CA
dc.subjectPhilologieca_CA
dc.subjectPhilologyca_CA
dc.subjectTraducció i Interpretacióca_CA
dc.subjectTranslation and Interpretationca_CA
dc.subjectTraduction et interprétationca_CA
dc.subjectTraducción e Interpretaciónca_CA
dc.subjectMusicoteràpiaca_CA
dc.subjectEducació especialca_CA
dc.subjectInnovació i projecteca_CA
dc.titleMusicoteràpia amb alumnes d’Educació Especialca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2012.17.57
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/