• openAccess   Arteterapia y educación emocional Mini Artistas: Viaje al centro del corazón 

      Casabó Martín, María; García Soriano, Adriana Universitat Jaume I (2012)
      En nuestro proyecto de innovación trabajamos el arte como terapia para fomentar la educación emocional puesto que creemos que esta técnica es un buen modo para trabajar las emociones en el aula. El proyecto está dirigido ...
    • openAccess   Capacitat predictiva de les variables atribucionals sobre el rendiment acadèmic en Matemàtiques 

      Molinero Claramunt, Vicente Universitat Jaume I (2015)
      S’analitza longitudinalment la capacitat predictiva d’un conjunt de variables d’estil atribucional cap a l’aprenentatge sobre el rendiment acadèmic en l’àrea de Matemàtiques. Les anàlisis correlacionals i de regressió ...
    • openAccess   Les emocions a l’Educació Infantil Detecció de necessitats 

      Bort Pastor, Sofia; Gimeno Martínez, Ana; Morales Recio, Manoli; Renau Escrig, Clara Universitat Jaume I (2012)
      Aquesta investigació tracta de les emocions en l’Educació Infantil. El que es pretén és comprovar si el treball de les emocions és suficient i adequat a les escoles, així com demostrar la importància d’aquestes. Per ...
    • openAccess   Imatge i moviment a través de l’art contemporani en Educació Infantil 

      Almodóvar Fernández, Marta; Martínez Raurich, Cristina; Rodríguez Marín, Clara Eugenia; Parra Rodríguez, Sonia; Vidal Bellés, Estela Universitat Jaume I (2012)
      L'experiència que presentem forma part del conjunt d'activitats del projecte d'innovació educativa Espais d’art contemporani como recurs didàctic en Educació Infantil, desenvolupat durant el curs 2011-2012. Els objectius ...
    • openAccess   Relat autobiogràfic: la pedagogia de les emocions a l’educació infantil 

      Montserrat Ferrer, Diana Universitat Jaume I (2011)
      Dels 0 als 6 anys els infants ja consoliden els primers aprenentatges, sent l’educació emocional d’aquesta etapa la base per al seu desenvolupament futur. Per tant, l’educació emocional del mestre té una influència ...