Listar Fòrum de recerca por idioma "cat"
-
Estudi terminològic de les neurociències
Universitat Jaume I (1998) -
Expressionisme i decadentisme: algunes similituts
Universitat Jaume I (1996) -
Fòrum de Recerca nº 18. Número complet.
Universitat Jaume I (2013) -
Fòrum de Recerca, 24
Publicacions de la Universitat Jaume I (2019) -
Fòrum de Recerca, 25
Publicacions de la Universitat Jaume I (2020) -
Fòrum de Recerca, 26
Publicacions de la Universitat Jaume I (2021)Aquest número recull els resums dels treballs presentats a les XXVI Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2021) -
Fòrum de Recerca, 27
Publicacions de la Universitat Jaume I (2022)Aquest número recull els resums dels treballs presentats a les XXVII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2022) -
Fòrum de Recerca, 28
Publicacions de la Universitat Jaume I (2023)Aquest número recull els resums dels treballs presentats a les XXVIII Jornades de Foment de la Investigació i de la Transferència en Ciències Humanes i Socials (Any 2023) -
Fòrum de Recerca, núm. 19. Número complet.
Universitat Jaume I (2014) -
Fòrum de Recerca, núm. 20 (2015). Número complet.
Universitat Jaume I (2015)XX Jornades de Foment de la Investigació de laFacultat de Ciències Humanes i Socials (any 2015) -
Fòrum de Recerca, núm. 21 (2016). Número complet.
Publicacions de la Universitat Jaume I (2016)XXI Jornades de Foment de la Investigació en Ciències Humanes i Socials (2016) -
Fòrum de Recerca, núm. 22/2017. Número complet
Publicacions de la Universitat Jaume I (2017)XXII Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (any 2017) -
Fòrum de Recerca, núm. 23/2018. Número complet
Publicacions de la Universitat Jaume I (2018) -
Les gelades en la taronja al País Valencià Estudi de cas mitjançant la premsa: 1926 i 1956
Universitat Jaume I (2015)Aquest treball tracta d’explicar la repercussió econòmica que han tingut les gelades en el cultiu de cítrics al País Valencià, i en particular a la Plana. Se centra, sobretot, en dues de les gelades més importants ... -
El gènere del documental: descripció i anàlisi traductològica
Universitat Jaume I (2000) -
Els Grups interactius a l´IES Bovalar: apropament a una experiència transformadora
Universitat Jaume I (2005)Aquesta experiència inclou la visió d’un membre del voluntariat dels grups interactius dins de l’aula en l´Institut núm. 10 de Castelló des d’una perspectiva basada en l’aprenentatge dialògic i la transformació de les ... -
Les Habilitats Socials, clau per a la millora de la convivència a les aules de l'E.S.O. Una proposta innovadora
Universitat Jaume I (2012)Les Habilitats Socials cobren especial rellevància en diferents àmbits per l'existència de relacions entre la competència social en els joves i el posterior funcionament social, acadèmic i psicològic. Bandura (1976) ... -
Imatge i moviment a través de l’art contemporani en Educació Infantil
Universitat Jaume I (2012)L'experiència que presentem forma part del conjunt d'activitats del projecte d'innovació educativa Espais d’art contemporani como recurs didàctic en Educació Infantil, desenvolupat durant el curs 2011-2012. Els objectius ... -
La influència de la llengua i cultura materna en l’aprenentatge de l’anglés arreu del món
Publicacions de la Universitat Jaume I (2017)L’ensenyament de l’anglés és indispensable avui dia, tanmateix, els resultat són molt diversos entre centres i regions. No obstant això, de manera general, s’utilitza un enfocament que ha gaudit de molt d’èxit durant ... -
Intervenció en Teoria de la Ment d’Alt Nivell. Més enllà de “Sally i Anne” Anàlisi d’un cas
Universitat Jaume I (2014)Les habilitats mentalistes s’adquireixen de forma progressiva; així doncs, existeixen diferents nivells dintre de la Teoria de la Ment (ToM), diferents esglaons per a assolir l’adequada lectura de la ment aliena. Però, no ...