Listar ESID_Congressos i Conferències por autoría "5cace730-d250-4fe3-a87e-fb9f107cfb8e"
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Application of quchane methodology in professional design studios
Royo González, Marta; Chulvi, Vicente; Mulet, Elena; Felip, Francisco; Ruiz-Pastor, Laura AEIPRO (2022-07-05)As users' lives change, some products cease to be used because they are poorly adapted to new needs. Changing needs are understood as changes in the user's life which mean that the product is no longer useful and the ... -
¿Ayuda un entorno creativo a la adquisición de competencias creativas?
Chulvi, Vicente; Royo González, Marta; García-García, Carlos; Felip, Francisco; Gual, Jaume Asociación Española de Dirección e Ingeniería de Proyectos (AEIPRO) (2019-07-10)Numerous studies have shown that the environment affects creativity. This means that the creativity of an individual can be enhanced by placing him or her in an environment with the appropriate stimuli. However, these ... -
Participación en concursos como metodología para la enseñanza basada en proyectos en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Productos
García-García, Carlos; Felip, Francisco; Chulvi, Vicente; Royo González, Marta; Ruiz-Pastor, Laura AEIPRO (Asociación Española de Dirección e Ingeniería de Proyectos) (2017-07)El aprendizaje basado en proyectos es una metodología docente muy empleada hoy en día en la enseñanza en ingeniería por su capacidad para facilitar la adquisición de competencias, tales como la capacidad de investigación, ... -
The impact of the presentation means on the assessment of the characteristics of a product and the user's purchase intention
Felip, Francisco; Galán Serrano, Julia; García-García, Carlos; Contero, Manuel; Chulvi, Vicente Asociación Española de Dirección e Ingeniería de Proyectos (AEIPRO) (2021-07)The rise of e-commerce has encouraged the use of image and virtual reality as the preferred means for many companies to present their products, replacing other more conventional presentation formats. However, the perception ...