Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRuiz Ordóñez, Yolanda
dc.date.accessioned2009-10-01T16:02:33Z
dc.date.available2009-10-01T16:02:33Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationRUIZ ORDOÑEZ, Yolanda. Proposta per a una educació intercultural. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2003, núm. 14, p. 93-108
dc.identifier.issn1130-4235
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/5713
dc.description.abstractEn aquest treball es du a terme una anàlisi evolutiva dels diferents models d’educació intercultural que hi ha a l’àmbit de l’ensenyament; al mateix temps, s’ofereixen uns objectius didàctics i metodològics d’acord a un model global que respecte la diversitat, que fomente la igualtat d’oportunitats i que aposte per l’educació integral de l’ésser humà. Aquest enfocament se situa en el marc dels estudis de psicologia social i educació especial, i demanda canvis actitudinals i formatius en el professorat que repercuteixen a l’aula, al Projecte Educatiu i Curricular de Centre, de manera que s’aconseguisca una autèntica comunicació i convivència intercultural.ca
dc.description.abstractEn este trabajo se lleva a cabo un análisis evaluativo de los distintos modelos de educación intercultural presentes en el ámbito de la enseñanza; al mismo tiempo se ofrecen unos objetivos didácticos y metodológicos acordes con un modelo global que respete la diversidad, fomente la igualdad de oportunidades y apueste por la educación integral del ser humano. Este enfoque se sitúa en el marco de los estudios de psicología social y educación especial, y demanda cambios actitudinales y formativos en el profesorado que repercuten en el aula, en el Proyecto Educativo y Curricular de Centro, de tal modo que se logre una auténtica comunicación y convivencia intercultural.es
dc.description.abstractThis essay will provide an evaluative analysis of the distinct models of intercultural education that exist in the area of teaching. At the same time, it offers didactic objectives and methodologies according to a global model that respects diversity, seeks equal opportunities, and anticipates integral education of human beings. This focus is in the framework of social psychology studies and special education and demands attitude changes and educational studies for professors that take place in the classroom, in the Education Project and Curricular Center and in this way an authentic communication and intercultural living can be achieved.en
dc.language.isocat
dc.publisherAgrupació Borrianenca de Cultura
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subject.otherEducació intercultural
dc.subject.otherMulticulturalisme
dc.titleProposta per a una educació intercultural
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem