Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarí, Joan
dc.date.accessioned2009-09-18T15:55:18Z
dc.date.available2009-09-18T15:55:18Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationGARÍ, Joan. De l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica. Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 1995, núm. 6, p. 99 - 110
dc.identifier.issn1130-4235
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/4457
dc.description.abstractEn aquest article s'exposa una visió pragmàtica de l'eslògan publicitari, alhora que es caracteritza aquest element discursiu a partir cie les seues relacions amb l'aforisme literari, el proverbi i el grafiti. Tots quatre fenòmens comparteixen una mateixa arrel sintàctico-semàntica.ca
dc.description.abstractIn this article a pragmatic vision of the publicity slogan is exposed. AI the same lime, this discourse element is distinguished from aphorism, proverb and graffiti. The four elements share the same syntactic and semantic roots.en
dc.language.isocat
dc.publisherAgrupació Borrianenca de Cultura
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subject.otherPublicitat
dc.titleDe l'aforisme a l'eslògan publicitari: una caracterització pragmàtica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
europeana.countryES
europeana.hasObjectFalse
europeana.languagespa
europeana.providerUniversitat Jaume I
europeana.typeTEXT
europeana.objecthttp://repositori.uji.es/xmlui/bitstream/handle/10234/4457/eslogan_publicitari.pdf?sequence=1
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem