Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartí Pinell, Joan
dc.contributor.otherBalaguer Rodríguez, Patricia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2024-07-30T13:16:21Z
dc.date.available2024-07-30T13:16:21Z
dc.date.issued2024-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/208423
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020 Curs acadèmic: 2023-2024ca_CA
dc.description.abstractL’educació emocional és, a hores d’ara, un tema d’actualitat dins del sistema educatiu arreu del món, ja que, cada volta es fa més necessari treballar la intel·ligència emocional de l’alumnat. L’objectiu general d’aquest treball ha estat potenciar les competències emocionals d’un grup d’alumnat per mitjà de la confecció i la implementació d’una proposta d’intervenció centrada en l’educació emocional. Per poder dur a terme aquesta proposta, s’ha fet una cerca prèvia al respecte per poder confeccionar el marc teòric. De manera posterior s’ha definit la mostra, la qual ha estat de 6 alumnes de 6é de primària, la metodologia de la proposta d’intervenció, així com els diferents resultats obtinguts un cop s’ha implementat el programa d’intervenció per potenciar les habilitats emocionals i el benestar psicològic de l’alumnat. És per això que, a partir de l'avaluació prèvia i posterior dels nivells d’intel·ligència emocional de l’alumnat per mitjà del test de Mesquite, s’aprecia una millora en les competències a nivell emocional de l’alumnat participant un cop s’ha implementat la proposta.ca_CA
dc.description.abstractEmotional education is, nowadays, a topical issue within the current educational system, so it is becoming increasingly necessary to work on the emotional intelligence of students. The general objective of this work has been to enhance the emotional competences of a group of pupils in order to achieve the creation and implementation of an intervention proposal focused on emotional education. In order to be able to carry out this proposal, a close preliminary study was carried out in order to draw up the theoretical framework. Subsequently, the sample was defined, which consisted of 6 pupils in 6th grade of primary school, the methodology of the intervention proposal, as well as the different results obtained and a policeman implemented the intervention programme to enhance the pupil's emotional skills and psychological well-being. This is why, based on the previous and subsequent evaluation of the pupil's levels of emotional intelligence-intelligence using the Mesquite test, an improvement in the emotional competences of the participating pupil can be seen when a police officer has implemented the proposal.ca_CA
dc.format.extent46 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectIntel·ligència emocionalca_CA
dc.subjecteducació emocionalca_CA
dc.subjectprograma d’intervencióca_CA
dc.subjectcompetències emocionalsca_CA
dc.subjectEmotional intelligenceca_CA
dc.subjectemotional educationca_CA
dc.subjectintervention programmeca_CA
dc.subjectemotional competencesca_CA
dc.titleOrientació emocional: Proposta d’un programa d’intervenció per potenciar les habilitats emocionals i el benestar psicològic de l’alumnatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/