Desenvolupament de la competència multilingüe a partir de la reflexió sobre l’adjectiu en diferents llengües
comunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/174801
comunitat-uji-handle3:10234/174813
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONEste recurso está restringido
https://www-grao-com.eu1.proxy.openathens.net/contenido/desenvolupament-de- ... |
Metadatos
Título
Desenvolupament de la competència multilingüe a partir de la reflexió sobre l’adjectiu en diferents llengüesFecha de publicación
2024-04Editor
GraóISSN
1133-9845Cita bibliográfica
Torralba, G., Reig, A. y Sempere, J. V. (2024). Desenvolupament de la competència multilingüe a partir de la reflexió sobre l’adjectiu en diferents llengües. Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, 101, 24-31Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://www-grao-com.eu1.proxy.openathens.net/contenido/desenvolupament-de-la-co ...Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
El nou marc curricular assenyala el tractament integrat de llengües i la reflexió metalingüística sobre els sistemes lingüístics i els seus usos com a vies per desenvolupar la competència en comunicació lingüística i ... [+]
El nou marc curricular assenyala el tractament integrat de llengües i la reflexió metalingüística sobre els sistemes lingüístics i els seus usos com a vies per desenvolupar la competència en comunicació lingüística i la competència multilingüe. El present article planteja com es pot planificar en aquest
context. Per exemplificar-ho, s’hi exposen les bases metodològiques d’una seqüència didàctica de gramàtica interlingüística sobre l’adjectiu per a l’aula de primària. [-]
Publicado en
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, 2024, no 101Entidad financiadora
Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
Identificador de la entidad financiadora
http://dx.doi.org/10.13039/501100011033
Código del proyecto o subvención
MICIU/ICTI2017-2020/PID2019-105298RB-I00
Título del proyecto o subvención
La elaboración de una gramática escolar interlingüística: hacia una enseñanza reflexiva de las lenguas en contextos multilingües
Derechos de acceso
Aparece en las colecciones
- PDCSLL_Articles [319]