Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBellés Montoliiu, Marta
dc.contributor.otherPalau-Pellicer, Paloma
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2023-07-28T10:37:22Z
dc.date.available2023-07-28T10:37:22Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203764
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil (Pla 2018). Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractL’Educació artística és una disciplina important per al desenvolupament personal, social i emocional de qualsevol persona. No obstant, existeixen una sèrie de dificultats o falses creences que dificulten el seu treball i desenvolupament en Educació Infantil com a mitjà per descobrir el món en el que vivim. Aquesta intervenció mostra la rellevància de l’educació artística l’etapa d’educació Infantil i els principals problemes amb els que es troba, a més de manifestar la importància d’aquesta com a mitjà per conèixer els problemes socials, i per adquirir habilitats que promoguen el desenvolupament integral de l’alumnat. Per aquest motiu, es presenta una proposta artística dirigida a alumnat d’infantil de 3 anys, en la què es treballa l’art contemporani de manera activa, participativa i col·laborativa mitjançant Metodologies Artístiques d’Ensenyança, on l’alumnat és protagonista de dit procés. Aquesta proposta de treball tracta de transformar un espai mitjançant el joc i la interacció del propi alumnat amb el material en qüestió. Finalment, les conclusions mostren la eficiencia de la proposta prèviament fonamentada, i la necessitat d’incloure Educació Artística en els centres d’Educació Infantil.ca_CA
dc.description.abstractArt education is an important discipline for the personal, social and emotional development of any person. However, there are a series of difficulties or false beliefs that hinder its work and development in Early Childhood Education as a means to discover the world in which we live. This intervention shows the relevance of Art Education in the Early Childhood Education stage and the main problems it encounters, in addition to showing the importance of this learning to learn about social problems, and to acquire skills that promote the student's integral development. For this reason, we present an artistic proposal aimed at 3 year old children, in which contemporary art is worked in an active, participatory and collaborative way through Artistic Teaching Methodologies, being the students the protagonists of this process. This work proposal tries to transform a space through play and the interaction of the students themselves with the material in question. Finally, the conclusions show the efficiency of the proposal presented above, and the need to include Art Education in Early Childhood Education centers.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEducació artística en Infantilca_CA
dc.subjectart contemporanica_CA
dc.subjectjocca_CA
dc.subjectinstal·lacióca_CA
dc.subjectMetodologies Artístiques d’Ensenyançaca_CA
dc.subjectArtistic education in infantsca_CA
dc.subjectcontemporary artca_CA
dc.subjectplayca_CA
dc.subjectinstallationca_CA
dc.subjectArtistic Teaching Methodologiesca_CA
dc.titleMetodologies d'ensenyança basades en l'art a través de l'obra "Counting memories" de Chiharu Shiotaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/