Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVidal Pitarch, Esther
dc.contributor.otherSánchez-Caballé, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2023-07-27T11:03:05Z
dc.date.available2023-07-27T11:03:05Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203693
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractL'ensenyament adequat de les matemàtiques en la primària és essencial perquè proporciona una base sòlida per a la vida diària, desenvolupa habilitats de resolució de problemes i millora la capacitat de pensament crític dels estudiants. Perquè això succeïsca, el docent ha d'investigar i innovar en les seues pràctiques. Un enfocament que ha obtingut valor actualment és l'educació activa, la qual busca la participació activa i la col·laboració dels estudiants en el seu propi procés d'aprenentatge, amb el professor com a guia o facilitador en lloc de ser el principal proveïdor de coneixements. El següent treball vol proposar diverses sessions on la temàtica principal és l'ús de recursos i materials manipulatius i tecnològics per treballar l'aprenentatge actiu en les matemàtiques amb alumnat de primària. A més a més, es vol aconseguir la incorporació de la gamificació en diferents activitats, promoure l'aprenentatge experiencial, l'experimentació i l'error, el treball en equip, el diàleg i la reflexió per a ajudar l'alumnat a crear el seu propi coneixement mitjançant l'experimentació i l'observació del seu entorn. Finalment, es pretén crear, per a l'alumnat de primària, un accés simplificat al món de les matemàtiques per mitjà de la utilització i comprensió del seu món, com també, el fet d'incloure noves metodologies i tecnologies.ca_CA
dc.description.abstractThe proper teaching of mathematics in primary school is essential because it provides a solid foundation for daily life, develops problem-solving skills, and enhances students' critical thinking ability. For this to happen, teachers have to research and innovate in their practices. An approach that has gained value recently is active education, which seeks active participation and collaboration of students in their own learning process, with the teacher as a guide or facilitator rather than the main provider of knowledge. The following work aims to propose several sessions where the main theme is the use of manipulative and technological resources and materials to work on active learning in mathematics with primary students. Additionally, it aims to incorporate gamification in different activities, promote experiential learning, experimentation and error, teamwork, dialogue, and reflection to help students create their own knowledge through experimentation and observation of their environment. Finally, the objective is to create simplified access to the world of mathematics for primary school students through the use and understanding of their world, as well as the inclusion of new methodologies and technologies.ca_CA
dc.format.extent56 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectnocions logicomatemàtiquesca_CA
dc.subjectpropostes educativesca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjectmetodologia activa i gamificacióca_CA
dc.subjectlogico-mathematical notionsca_CA
dc.subjecteducational proposalsca_CA
dc.subjectcooperative learningca_CA
dc.subjectactive methodology and gamificationca_CA
dc.titleDisseny d'una proposta utilitzant recursos per a l'aprenentatge actiu en les matemàtiques amb l'alumnat d'Educació Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/