Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRoman, Dora
dc.contributor.otherMateu Pérez, Rosa
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2023-07-26T08:13:57Z
dc.date.available2023-07-26T08:13:57Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203630
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractEl present treball tracta la resiliència en situacions de dol amb infants d’Educació Primària a través de l’Educació Emocional, com a mitjà transmissor de les emocions de l’alumnat, entenent els factors que influeixen en el seu desenvolupament i els recursos necessaris per a fomentar la seua capacitat per a superar situacions difícils, entenent el concepte com a la capacitat de recuperar-se de forma positiva després d'experimentar dificultats significatives, mantenint el benestar i funcionament òptim. Una vegada justificat el marc teòric, es posen en pràctica dues sessions de la proposta d'intervenció amb activitats i dinàmiques pràctiques per a treballar la identificació, gestió i regulació emocional, la comunicació interpersonal, la resolució de problemes i l'empatia, entre d’altres, amb l'objectiu de fomentar la resiliència i la capacitat d'adaptació en els infants. A continuació, s’analitzen els resultats obtinguts i l’eficàcia del programa, incloent-hi propostes de millora per a implementacions futures i solucions als inconvenients observats durant la intervenció.ca_CA
dc.description.abstractThe present work addresses resilience in situations of mourning with primary school children through Emotional Education as a means of transmitting students' emotions, understanding the factors that influence their development, and the necessary resources to foster their capacity to overcome difficult situations. Resilience is understood as the ability to positively recover after experiencing significant difficulties while maintaining well-being and optimal functioning. Once the theoretical framework is justified, two intervention sessions are put into practice with practical activities and dynamics to work on emotional identification, management and regulation, interpersonal communication, problem solving, empathy, among others, with the aim of promoting resilience and adaptability in children. Next, the obtained results and the effectiveness of the program are analyzed, including improvement proposals for future implementations and solutions to the inconveniences observed during the intervention.ca_CA
dc.format.extent45 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectadversitatca_CA
dc.subjectdolca_CA
dc.subjectresiliènciaca_CA
dc.subjecteducació emocional i aprenentatgeca_CA
dc.subjectadversityca_CA
dc.subjectpainca_CA
dc.subjectresilienceca_CA
dc.subjectemotional education and learningca_CA
dc.titleLa resiliència en el dol en Educació Primària: Proposta d’intervencióca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/