Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartínez Mundo, Carla
dc.contributor.otherSánchez-Caballé, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2023-07-18T09:44:00Z
dc.date.available2023-07-18T09:44:00Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/203341
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractLa tecnologia ha transformat la forma en la qual aprenem i ensenyem en l'educació, i s'ha tornat cada vegada més important en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Aquesta, permet als seus estudiants aprendre al seu propi ritme i segons les seues pròpies necessitats i preferències. Els programes i aplicacions educatives poden ser adaptats per a satisfer les necessitats individuals de cada alumne i per a abordar les àrees en la qual necessiten més ajuda. La tecnologia educativa també millora la col·laboració i la comunicació dels estudiants i augmenta la motivació i el compromís dels estudiants, ja que pot fer que l'aprenentatge siga més divertit i emocionant la qual cosa fa que hi haja més interès i participació per part de l'alumnat i per últim, facilita l'aprenentatge a distància, cosa que vam poder observar en la pandèmia, ja que sense la tecnologia educativa no haguérem pogut continuar treballant des de casa. En aquest Treball de Fi de Grau es mostra una unitat didàctica de ciències naturals mitjançant la tecnologia per a ser emprada en l’aula de tercer de primària del CEIP lo Campanar, un col·legi on gran part de l’alumnat és de fora la qual cosa el classifica com un CAES.ca_CA
dc.description.abstractTechnology has transformed the way we learn and teach in education, and has become increasingly important in the teaching-learning process. It allows students to learn at their own pace and according to their own needs and preferences. Educational programmes and applications can be adapted to meet the individual needs of each student and to address the areas in which they need more help. Educational technology also improves student collaboration and communication and increases student motivation and engagement, as it can make learning more fun and exciting, which leads to greater student interest and participation and, finally, it facilitates distance learning, something that we were able to observe in the pandemic, as without educational technology we would not have been able to continue working from home. This thesis shows a didactic unit of natural sciences using technology to be undertaken in the third year primary classroom of CEIP lo Campanar, a school where most of the students are from abroad, which classifies it as a CAES.ca_CA
dc.format.extent30 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecttecnologia educativaca_CA
dc.subjectensenyament-aprenentatgeca_CA
dc.subjectaplicacionsca_CA
dc.subjectCAESca_CA
dc.subjecteducational technologyca_CA
dc.subjectteaching-learningca_CA
dc.subjectapplicationsca_CA
dc.titleProposta pel treball de les ciències naturals mitjançant la tecnologia educativa en un CAESca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/