Nombre total de visites

Visualitzacions
La visibilidad del colectivo LGTBIQ+ en los mensajes publicitarios. Estudio comparativo de tres campañas del día del orgullo 2022219

Visites al mes

de febrer 2024de març 2024d’abril 2024de maig 2024de juny 2024de juliol 2024d’agost 2024
La visibilidad del colectivo LGTBIQ+ en los mensajes publicitarios. Estudio comparativo de tres campañas del día del orgullo 202247119261543

Descàrregues del fitxer

Visualitzacions
TFG_2023_Rubert_Palau_Ana.pdf71

Països amb més visualitzacions

Visualitzacions
Estats Units86
Espanya61
Perú25
Romania9
Xile6
Mèxic5
Colòmbia4
Iran4
Equador3
Polònia3

Ciutats amb més visualitzacions

Visualitzacions
Cambridge43
Lima18
Oakland11
Mountain View10
Iurreta9
Castellón8
Bucharest5
Menlo Park4
Mexico4
Fairfield3