Mostrar el registro sencillo del ítem
L’aprenentatge basat en projectes com a eina per a millorar les relacions socials. Una experiència a un aula de cinquè de Primària
dc.contributor.author | Pegueroles Mateu, Idoia | |
dc.contributor.other | Herrero Rico, Sofia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T14:01:15Z | |
dc.date.available | 2022-10-06T14:01:15Z | |
dc.date.issued | 2022-06-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/200238 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | L'objectiu que es té amb aquest treball és aplicar la tècnica d'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) dins d'una aula. En aquest document es tracten els passos que s'han de seguir, la manera en la qual s'ha d'aplicar i algunes tècniques perquè els resultats siguen beneficiosos. Aquest projecte es durà a terme per mitjà de les assignatures de Llengua Valenciana i de Lengua Castellana per tal de millorar les relacions socials entre l'alumnat de l'aula. A més a més, també es treballaran les TIC de manera transversal. En aquest treball es pot observar de la manera en què s'ha dut a terme el projecte, les activitats plantejades i els resultats i conclusions obtingudes. | ca_CA |
dc.description.abstract | The aim of this work is to apply the Project-Based Learning (PBL) technique in a classroom. This document discusses the steps to be followed, how to apply them and some techniques to make the results beneficial. This project will be carried out through the subjects of Valencian Language and Spanish Language in order to improve the social relations between the students of the classroom. In addition, ICT will also be worked on in a transversal way. In this work it is possible to observe the way in which the project has been carried out, the proposed activities and the results and conclusions obtained. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | ABP | ca_CA |
dc.subject | relacions socials | ca_CA |
dc.subject | autonomia | ca_CA |
dc.subject | TIC | ca_CA |
dc.subject | PBL | ca_CA |
dc.subject | social relations | ca_CA |
dc.subject | autonomy | ca_CA |
dc.subject | ICT | ca_CA |
dc.title | L’aprenentatge basat en projectes com a eina per a millorar les relacions socials. Una experiència a un aula de cinquè de Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840