Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorElices Domínguez, Víctor
dc.contributor.otherGarcía Baldán, María Luisa
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-09-30T14:23:41Z
dc.date.available2022-09-30T14:23:41Z
dc.date.issued2022-06-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/200074
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractAquest treball es tracta d’una proposta didàctica inclusiva cap a la diversitat afectivo-sexual per a l’alumnat de Primària. És inclusiva perquè té en compte la gran varietat d’identitats de gènere i orientacions sexuals, que es poden trobar en els escolars i, per tant, fomenta la no discriminació a ningú per la seua condició sexual. Abans de plantejar les sessions s’ha fet una àmplia revisió bibliogràfica per tal d’extraure informació rellevant sobre el tema. La proposta consta de deu sessions en les quals la metodologia és, principalment, participativa i s’utilitzen materials diversos com àlbums il·lustrats, notícies, curtmetratges, imatges, vídeos, jocs i fitxes. Tots ells facilitaran l’aprenentatge i la motivació de l’alumnat. En les dues últimes sessions es duran a terme accions solidàries que faran que l’experiència siga més significativa. A més, la proposta està dissenyada per a potenciar la capacitat reflexiva i el pensament crític dels xiquets i xiquetes, tan necessaris en la nostra societat. Un aspecte fonamental del treball és la legislació vigent respecte al tema, que es recull als annexos i serveix de justificació per a la implementació de la proposta. En definitiva, aquest Treball de Fi de Grau pot resultar un recurs molt útil per als docents per a educar en valors, com el respecte, la tolerància i l’empatia, que afavoreixen la correcta convivència en un món plural.ca_CA
dc.description.abstractThis work is an inclusive teaching proposal on affective-sexual diversity for primary school pupils. It is inclusive because it takes into account the wide variety of gender identities and sexual orientations that can be found in schoolchildren and, therefore, encourages non-discrimination against anyone on the basis of their sexual condition. Before planning the sessions, an extensive bibliographical review was carried out to extract relevant information on the subject. The proposal consists of ten sessions in which the methodology is mainly participatory and uses a variety of materials such as illustrated albums, news, short films, images, videos, games and worksheets. All of them will facilitate the learning and motivation of the students. In the last two sessions, solidarity actions will be carried out to make the experience more meaningful. In addition, the proposal is designed to strengthen children's reflective capacity and critical thinking, which is so necessary in our society. A fundamental aspect of the work is the current legislation on the subject, which is included in the annexes and serves as justification for the implementation of the proposal. In short, this Final Degree Project can be a very useful resource for teachers to educate in values such as respect, tolerance and empathy, which favour proper coexistence in a pluralistic world.ca_CA
dc.format.extent36 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectproposta didàcticaca_CA
dc.subjectescola inclusivaca_CA
dc.subjectdiversitatca_CA
dc.subjecteducació afectivo-sexualca_CA
dc.subjectalumnat de Primàriaca_CA
dc.subjectvalorsca_CA
dc.subjectdidactic proposalca_CA
dc.subjectinclusive schoolca_CA
dc.subjectdiversityca_CA
dc.subjectaffective-sexual educationca_CA
dc.subjectPrimary school studentsca_CA
dc.subjectvaluesca_CA
dc.titleUna proposta inclusiva per a treballar la diversitat afectivo-sexual amb l'alumnat de Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/