Recursos inclusius per al desenvolupament del llenguatge oral en Educació Infantil
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Recursos inclusius per al desenvolupament del llenguatge oral en Educació InfantilAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Moliner Garcia, Odet; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2022-06-09Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball té com a objectiu proporcionar materials i estratègies per a desenvolupar el
llenguatge oral i previndre el TEL (Trastorn Específic del Llenguatge) o altres dificultats en
l’expressió verbal des d’una ... [+]
Aquest treball té com a objectiu proporcionar materials i estratègies per a desenvolupar el
llenguatge oral i previndre el TEL (Trastorn Específic del Llenguatge) o altres dificultats en
l’expressió verbal des d’una perspectiva inclusiva. Per a aconseguir aquesta finalitat s’han creat
tres recursos diferents que poden emprar-se dintre de les aules ordinàries. A més a més, per
saber si s’han obtingut els propòsits planificats per a aquesta investigació-acció, s’han realitzat
entrevistes a especialistes i a la tutora i un seguiment de la posada en pràctica mitjançant llistes
de control. Els resultats mostren que els recursos motivadors per a l’alumnat contribueixen a la
millora i desenrotllament del llenguatge oral i que són eines adequades per a treballar de manera
inclusiva amb tot l’alumnat de l’aula. [-]
This work aims to provide materials and strategies for developing students’ oral language and
preventing SLI (Specific Language Impairment) or other difficulties in verbal expression from an
inclusive perspective. ... [+]
This work aims to provide materials and strategies for developing students’ oral language and
preventing SLI (Specific Language Impairment) or other difficulties in verbal expression from an
inclusive perspective. To achieve this, three different resources, that can be used in regular
classrooms, have been created. In addition, in order to find out if the planned objectives have been
achieved, interviews have been conducted with specialists and with the tutor and a follow-up of the
implementation through checklists. The results show that the motivating resources for students
contribute to the improvement and development of oral language and are appropriate tools for
working in an inclusive way with all students in the classroom. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess