Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorPenate-Sanchez, Adrian
dc.date.accessioned2022-01-14T08:26:09Z
dc.date.available2022-01-14T08:26:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationPeñate Sanchéz, A. (2021). English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers. Language Value, 14(2), 24-44. https://doi.org/10.6035/languagev.6121ca_CA
dc.identifier.issn1989-7103
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/196461
dc.description.abstractIn this article, we reflect on the variables to be considered when teaching in English a subject of the bachelor’s degree of Computer Engineering: “Learning Professional Skills for Engineers”. In order to make this study, we start from an analysis of the recent history of teaching in English at university level and the institutional context in which it happens. Three research questions are posed, with the intent to check what minimum conditions must be met to be able to teach this subject in English. The results lead us to conclude that the option of English as a Medium of Instruction (EMI) is not the appropriate one, taking into account both the linguistic and didactic training of the teaching staff and the language accreditation of the students. However, it is feasible to opt for the Integrating Content and Language in Higher Education (ICLHE) option.ca_CA
dc.description.abstractEn este artículo hacemos una reflexión sobre las variables a tener en cuenta a la hora de impartir en inglés una asignatura del grado de Ingeniería Informática: Habilidades Profesionales para Ingenieros. Para hacer este estudio partimos de un análisis de la trayectoria histórica de la docencia en inglés a nivel universitario y el contexto institucional en el que sucede. Tres preguntas de investigación son propuestas en este trabajo, mediante las cuales se pretende comprobar qué condiciones mínimas exigibles se deben dar para poder impartir docencia en inglés en la asignatura que nos ocupa. Los resultados nos llevan a concluir que la opción de inglés como Medio de Instrucción (EMI), no es la adecuada teniendo en cuenta la formación tanto lingüística como didáctica del profesorado y la acreditación en idiomas del alumnado. Sin embargo, sí resulta viable optar por la opción de Aprendizaje Integrado de Contenido y Lengua Extranjera en la Educación Superior (ICLHE).ca_CA
dc.description.abstractEn aquest arEn este article fem una reflexió sobre les variables a tenir en compte a l'hora d'impartir una assignatura del grau d'Enginyeria Informàtica en anglès: Habilitats Professionals per a Enginyers. Per a realitzar este estudi partim d’una anàlisi de la trajectòria històrica de la docència en anglès en l’àmbit universitari i el context institucional en què ocorre. En este treball es plantegen tres preguntes de recerca, mitjançant les quals es pretén comprovar quines condicions mínimes exigibles s’han de donar per a poder impartir docència en anglès a l'assignatura que ens ocupa. Els resultats conclouen que l'opció d'anglès com a Mitjà d'Instrucció (EMI), no és l'adequada tenint en compte la formació tant lingüística com didàctica del professorat i l'acreditació en idiomes de l’alumnat. No obstant això, sí que resulta viable optar per l'opció d'Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera en l'Educació Superior.ca_CA
dc.format.extent21ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesosca_CA
dc.relation.isPartOfLanguage Value, 2021, vol.14, no 2ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ca_CA
dc.subjectEMI (English as a Medium of Instruction)ca_CA
dc.subjectICLHE (Content and Language in Higher Education)ca_CA
dc.subjectlinguistic levelca_CA
dc.subjectcomputer engineeringca_CA
dc.subjectEMI (Inglés como Medio de Instrucción)ca_CA
dc.subjectICLHE (Contenido y Lenguage en la Educación Superior)ca_CA
dc.subjectingeniería informáticaca_CA
dc.subjectnivel lingüísticoca_CA
dc.subjectEMI (anglès com a mitjà d'instrucció)ca_CA
dc.subjectICLHE (contingut i llenguatge en l'educació superior)ca_CA
dc.subjectenginyeria informàticaca_CA
dc.subjectnivell de llenguaca_CA
dc.titleEnglish as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineersca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.6035/languagev.6121
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttps://www.e-revistes.uji.es/index.php/languagevalue/article/view/6121ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/