ListarCLR_2021_núm.26 por tema "comunicación política"
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Emociones y discurso público: una mirada de género a la retórica política afectiva
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2021)This research focuses on the study of discursive emotionality in the institutional sphere from a gender perspective. This study is thus based on the need to delve deeper into those factors and strategies of political ... -
Esloganización del discurso fronterizo
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2021)This study focuses on the sloganization of the political discourse on Covid-19 and borders during the first months of the pandemic. First, it reviews how borders have been managed to prevent the spread of the ... -
Masculinidad, cuerpo y nación en la comunicación visual de Santiago Abascal (Vox) en Instagram en 2020. Análisis de la imagen del ámbito privado en su cuenta personal
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2021)En un contexto de celebrificación y fenómeno fandomen la política, las redes sociales juegan un papel determinante. La influencia de los medios de comunicación ha acercado, desde finales del siglo pasado, la política a la ... -
Polarización en Twitter. El caso de Brasil a través de cinco conflictos políticos
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions (2021)This research focuses on transformations in the digital public sphere. Its objective is to analyze Twitter profiles in the polarization of discursive political conflicts. Through the analysis of five different conflicts ...