Mostrar el registro sencillo del ítem
El canvi climàtic en el currículum i en els llibres de text de Ciències Socials d’Educació Primària de la Comunitat Valenciana
dc.contributor.author | Rodríguez Muñoz, Àlex | |
dc.contributor.other | Gil Noé, José Vicente | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T12:15:29Z | |
dc.date.available | 2021-09-14T12:15:29Z | |
dc.date.issued | 2021-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/194703 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021 | ca_CA |
dc.description.abstract | Durant els últims anys el canvi climàtic ha guanyat protagonisme en el camp científic, en els mitjans de comunicació, en les decisions polítiques tant a escala nacional com internacional i ha arribat a ser una de les principals preocupacions per als ciutadans i ciutadanes del món. Per aquest motiu molts països tracten de reduir les seues emissions de gasos d’efecte hivernacle, promoure les accions sostenibles i conscienciar a la seua població sobre aquest tema. Aquestes mesures de conscienciació del concepte de canvi climàtic també es veuen plasmades en els sistemes educatius. És per això que els i les docents tenen una importància fonamental perquè aquests coneixements siguen transmesos d’una forma correcta i precisa. Per tant, aquest treball analitza el currículum d’Educació Primària a la Comunitat Valenciana, alguns dels llibres de text de Ciències Socials com a material didàctic i els coneixements dels i les futures mestres d’Educació Primària referits als conceptes que engloba el canvi climàtic. D’aquesta manera s’observen les línies metodològiques emprades, la progressió dels continguts, la seua actualització i el rigor científic a l’hora d’impartir el temari. La finalitat d’aquesta anàlisi és fer una reflexió crítica i valorar l’eficàcia de l’ensenyament del canvi climàtic a les aules d’Educació Primària i aquells conceptes relacionats com les seues causes i conseqüències, el desenvolupament sostenible i les mesures de mitigació i adaptació | ca_CA |
dc.format.extent | 29 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | medi ambient | ca_CA |
dc.subject | efecte hivernacle | ca_CA |
dc.subject | calfament global | ca_CA |
dc.subject | clima | ca_CA |
dc.subject | manualística | ca_CA |
dc.title | El canvi climàtic en el currículum i en els llibres de text de Ciències Socials d’Educació Primària de la Comunitat Valenciana | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1456]
MP1040; MP1840