La igualtat efectiva de gènere a través de l’àlbum “Kike y las Barbies” de Pija Lindenbaum
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/193926/TFG_2021_%20Monfort%20Tena_Francesc.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
La igualtat efectiva de gènere a través de l’àlbum “Kike y las Barbies” de Pija LindenbaumAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Aguilar, Consol; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2021-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest TFG està integrat per tres aspectes complementaris per a evitar la fragmentació del
coneixement: teòric, pràctic i professionalitzador.
La part teòrica fonamenta conceptualment des del rigor científic la ... [+]
Aquest TFG està integrat per tres aspectes complementaris per a evitar la fragmentació del
coneixement: teòric, pràctic i professionalitzador.
La part teòrica fonamenta conceptualment des del rigor científic la nostra acció educativa.
La part pràctica consisteix a aplicar en l’anàlisi real d’un àlbum concret, els conceptes científics que
s’han investigat des dels articles científics teòrics.
En la tercera, des del rigor científic (teoria) i l’anàlisi d’un àlbum concret, passarem a la
implementació en un context educatiu d’una acció educativa de treball d’educació literària. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess