Mostrar el registro sencillo del ítem
Percussió corporal com a mitjà cap a la interculturalitat
dc.contributor.author | García-Astilleros Ballester, Pau | |
dc.contributor.other | Peñalver Vilar, José María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-07-16T06:30:11Z | |
dc.date.available | 2021-07-16T06:30:11Z | |
dc.date.issued | 2021-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/193921 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’elaboració d’aquest TFG, té com a objectiu principal utilitzar la percussió corporal com un instrument per a treballar la diversitat cultural a les aules. Per tal d’implementar-la a les aules, he elaborat una proposta d’Unitat Didàctica, la qual té com a finalitat realitzar un recorregut històric sobre la percussió corporal, així com la seua utilitat al llarg del temps, explorant com ha anat evolucionat i quines són les formes en què es manifesta aquesta a les diferents cultures i continents del planeta, i quines són les seves diferències. Aquesta proposta, va dirigida als cursos de tercer cicle d’Educació Primària, ja que les activitats que es realitzaran requereixen de processos psicomotrius més desenvolupats i complexos. Tots els exercicis que es duran a terme al llarg de les sessions (3 o 4 per cada continent), tenen un caràcter molt dinàmic, és a dir, compten amb un alt factor pràctic, i es fonamenten en la metodologia BAPNE, és a dir, es centren en el potenciament de les Intel·ligències Múltiples a través de la percussió corporal. A tall de cloenda, els resultats esperats de la posada en pràctica d’aquesta proposta són, la millora psicomotriu i musical de l’alumnat, així com aprendre a valorar i apreciar les diferències culturals, cosa que els enriquirà des del punt de vista social, però sobretot, des del musical. | ca_CA |
dc.format.extent | 21 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | interculturalitat | ca_CA |
dc.subject | percussió corporal | ca_CA |
dc.subject | BAPNE | ca_CA |
dc.subject | improvisació musical | ca_CA |
dc.title | Percussió corporal com a mitjà cap a la interculturalitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1457]
MP1040; MP1840