Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorParra Moreno, Alba
dc.contributor.otherRuiz-Madrid, Noelia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2021-03-26T12:35:43Z
dc.date.available2021-03-26T12:35:43Z
dc.date.issued2020-09-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192761
dc.description.abstractPer iniciar la presentació d’aquest TFM en primer lloc m’agradaria dir que es tracta d’una recerca amb la finalitat de fomentar a la meua escola (CEIP Ramiro Izquierdo) l’ensenyament de les diferents llengües a les aules d’Educació Primària a través del Translanguaging1 , partint de la idea que vivim en una societat intercultural i multilingüe. Amb aquesta iniciativa també es pretén aconseguir que l’alumnat sigui conscient de la societat que l’envolta per fomentar el respecte cap a les diferents cultures i considerar les diferents llengües que conviuen en ella com una riquesa lingüística i cultural. Los maestros podemos abrir las puertas y ventanas para que los niños se conviertan en personas plenas, porque está en nuestras manos empujarles hacia delante para que ellos mismos construyan su presente y su futuro. Podemos hacerles que participen en la sociedad para que nos ayuden a cambiar las cosas. Y para eso también hemos de ofrecerles las herramientas (Bona, 2015: 7) Per tal de dur a terme aquest TFM, he realitzat dues enquestes una per a les famílies i una altra per a l’alumnat de 3r curs de primària amb l’objectiu de conèixer el repertori lingüístic. Una vegada analitzades i estretes les conclusions he pogut formular propostes d’activitats per a fomentar el translanguaging (és el procés mitjançant el qual els parlants multilingües utilitzen els seus idiomes com un sistema de comunicació integrat) amb les tres llengües el Castellà, el Valencià i l’Anglès en una mateixa activitat, les quals estan incloses al currículum d’Educació Primària2 . Per últim, apuntar que la finalitat principal d’aquest TFM és trobar arguments per motivar als docents del meu centre en concret i als mestres en general a treballar a l’aula les llengües presents al currículum i perquè no a l’entorn de manera simultània, integrada i amb coherència per millorar la Competència Comunicativa i Cultural del nostre alumnat, així com fomentar l’ensenyament – aprenentatge de llengües als més petits i petites amb l’objectiu final de promoure el respecte cap a totes les llengües i cultures. Aquesta finalitat a més a més, pretén dotar als alumnes d’una competència plurilingüe i pluricultural.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.subjecttranslanguagingca_CA
dc.subjectensenyament de llengüesca_CA
dc.subjectrepertori lingüísticca_CA
dc.subjecteducació primàriaca_CA
dc.titleTranslanguaging com a tècnica per motivar i fomentar l’aprenentatge de llengüesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem