Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCorral Moreno, Ainara
dc.contributor.otherTraver Martí, Juan Andrés
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.contributor.otherGómez Corell, Maria José
dc.date.accessioned2021-02-24T13:46:39Z
dc.date.available2021-02-24T13:46:39Z
dc.date.issued2020-10-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192266
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2019/2020.ca_CA
dc.description.abstractLa pandèmia causada per la COVID-19 ha trontollat la societat global, clausurada per països, però connectada gràcies a la tecnologia i la xarxa digital. Aquesta nova realitat ha provocat l’aturament de l’educació presencial, derivant-se el debat sobre quin devia ser el rol de l’escola en aquests moments. Aquest estudi tracta de reflexionar sobre el sentit de l’escola en aquest context, mitjançant l’experiència d’una orientadora educativa de la Comunitat Valenciana. A través d’una Investigació Biogràfica Narrativa, s’identifiquen i analitzen les funcions de l’orientadora durant l’estat d’alarma, de les quals s’observen als resultats uns factors circumstancials, emocionals i aptitudinals que han condicionat la seua tasca. En les conclusions es reflecteix la priorització per part dels centres en aquest cas, d’assegurar la pràctica educativa a través de la tecnologia, així com la connectivitat de l’alumnat. Igualment, s’observa una falta d’escolta tant a la situació de les famílies i per tant de l’alumnat, com també respecte a la veu de l’orientadora en el procés d’adaptació de l’escolarització en confinament.ca_CA
dc.description.abstractThe pandemic caused by COVID-19 has shaken global society, closed by countries, but connected thanks to technology and the digital network. This new reality has led to the cessation of face-to-face education, leading to the debate about what the role of the school should be at the moment. This study tries to reflect on the meaning of the school in this context, through the experience of an educational counselor from the Valencian Community. Through a Biographic-Narrative Interpretive method, the functions of the counselor during the state of alarm are identified and analyzed, of which circumstantial, emotional and aptitude factors are observed in the results that have conditioned her task. The conclusions reflect the prioritization of the centers in this case, to ensure educational practice through technology, as well as the connectivity of students. There is also a lack of listening to the situation of families and therefore of students, as well as the voice of the counselor in the process of adapting confinement schooling.ca_CA
dc.format.extent19 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectorientació educativaca_CA
dc.subjectcontext socialca_CA
dc.subjecteducació a distànciaca_CA
dc.subjectbenestarca_CA
dc.subjectinvestigació biogràfica-narrativa interpretativaca_CA
dc.subjecteducational guidanceca_CA
dc.subjectsocial contextca_CA
dc.subjectdistance educationca_CA
dc.subjectwell-beingca_CA
dc.subjectbiographic-narrative interpretive methodca_CA
dc.titleEl sentit de l'escola confinada: una investigació biogràfica narrativa sobre el rol d'una orientadora inclusivaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem