Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBeltran Gual, Francisco
dc.contributor.otherMoliner Miravet, Lidón
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-02-22T12:35:18Z
dc.date.available2021-02-22T12:35:18Z
dc.date.issued2020-07-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/192150
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
dc.description.abstractEl present treball pretén introduir en Educació Infantil una pinzellada de la vida de dones que han estat importants al llarg de la història en diferents àmbits. Com a recurs d’aprenentatge utilitzarem la música, ja que gràcies a ella és més fàcil recordar xicotetes històries. En la societat actual, paraules com sexisme i androcentrisme tenen més presència de la que ens agradaria. Per a substituir-les per altres paraules com ara la igualtat és necessari canviar els ciments de la societat, i la futura societat que volem està, ara mateix, en les nostres escoles. La música és un dels mitjans d’expressió i transmissió amb els que l’escola treballa cada dia, i de la qual ens envoltem en molts moments de la nostra vida. La música està lligada a l’aprenentatge en els primers anys de vida, ja que l’etapa d’alfabetització dels infants s’estimula molt més fàcilment amb l’ajuda de cançons. Mitjançant les rimes entre síl·labes, les repeticions i els gestos que acompanyen el cant, els i les infants milloren la seva forma de parlar i entenen millor el significat de cada paraula. He triat el tema de les dones ja que trobe necessari que des de ben petits coneguen a totes aquelles que han segut importants al llarg de la història i que han estat silenciades conscientment per tal de donar més visibilitat a l’home. Per això, aquest treball el que pretén és proporcionar un recurs didàctic als docents que facilite que l’alumnat d’infantil conega algunes de les dones més rellevants de la nostra història mitjançant cançons. Per tant aquest treball es basa en crear 5 cançons de 5 dones rellevants, de manera que els docents puguen cantar-les a l’alumnat acompanyant-les amb un ukelele, una guitarra, una flauta o sols amb veu.ca_CA
dc.format.extent39 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectmúsicaca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectdonesca_CA
dc.subjecthistòriaca_CA
dc.subjectigualtatca_CA
dc.subjectsexismeca_CA
dc.subjectandrocentrismeca_CA
dc.titleCantem a les donesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem