Mostrar el registro sencillo del ítem
Cantem a les dones
dc.contributor.author | Beltran Gual, Francisco | |
dc.contributor.other | Moliner Miravet, Lidón | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2021-02-22T12:35:18Z | |
dc.date.available | 2021-02-22T12:35:18Z | |
dc.date.issued | 2020-07-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/192150 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | |
dc.description.abstract | El present treball pretén introduir en Educació Infantil una pinzellada de la vida de dones que han estat importants al llarg de la història en diferents àmbits. Com a recurs d’aprenentatge utilitzarem la música, ja que gràcies a ella és més fàcil recordar xicotetes històries. En la societat actual, paraules com sexisme i androcentrisme tenen més presència de la que ens agradaria. Per a substituir-les per altres paraules com ara la igualtat és necessari canviar els ciments de la societat, i la futura societat que volem està, ara mateix, en les nostres escoles. La música és un dels mitjans d’expressió i transmissió amb els que l’escola treballa cada dia, i de la qual ens envoltem en molts moments de la nostra vida. La música està lligada a l’aprenentatge en els primers anys de vida, ja que l’etapa d’alfabetització dels infants s’estimula molt més fàcilment amb l’ajuda de cançons. Mitjançant les rimes entre síl·labes, les repeticions i els gestos que acompanyen el cant, els i les infants milloren la seva forma de parlar i entenen millor el significat de cada paraula. He triat el tema de les dones ja que trobe necessari que des de ben petits coneguen a totes aquelles que han segut importants al llarg de la història i que han estat silenciades conscientment per tal de donar més visibilitat a l’home. Per això, aquest treball el que pretén és proporcionar un recurs didàctic als docents que facilite que l’alumnat d’infantil conega algunes de les dones més rellevants de la nostra història mitjançant cançons. Per tant aquest treball es basa en crear 5 cançons de 5 dones rellevants, de manera que els docents puguen cantar-les a l’alumnat acompanyant-les amb un ukelele, una guitarra, una flauta o sols amb veu. | ca_CA |
dc.format.extent | 39 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | música | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | dones | ca_CA |
dc.subject | història | ca_CA |
dc.subject | igualtat | ca_CA |
dc.subject | sexisme | ca_CA |
dc.subject | androcentrisme | ca_CA |
dc.title | Cantem a les dones | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840