Treball de la longitud mitjançant resolució de problemes a l’aula de 4t de Primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Treball de la longitud mitjançant resolució de problemes a l’aula de 4t de PrimàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Alcalde Esteban, ManuelFecha de publicación
2020-07-16Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest TFG faig una proposta didàctica per a tractar la longitud en un grup de 4t de
Primària al C.E.I.P. Eduardo Martínez Ródenas de Benicarló. La proposta didàctica que es fa en un
grup i en l’altre és diferent: ... [+]
En aquest TFG faig una proposta didàctica per a tractar la longitud en un grup de 4t de
Primària al C.E.I.P. Eduardo Martínez Ródenas de Benicarló. La proposta didàctica que es fa en un
grup i en l’altre és diferent: al grup de control es seguirà una metodologia més tradicional i basada
més en aprenentatges mecànics de càlculs d’equivalències fent tot el treball de manera individual, i
al grup experimental es proposarà un treball més reflexiu basat en la resolució de problemes on la
majoria del treball es realitzarà mitjançant treball grupal.
Entre els objectius d’aquest treball hi ha fer una comparativa entre les dues propostes
metodològiques valorant diversos aspectes i comprovar com pot ajudar una metodologia a l’alumnat.
Es vol veure també com respon un grup que no està acostumat a treballar en equip a la incorporació
d’aquets recurs i, finalment, es vol aconseguir que l’alumnat comprengui el Sistema Mètric Decimal
alhora que millora també en la resolució de problemes.
El treball exposa la metodologia i la temporalització que es seguirà en el grup experimental
al llarg de les cinc sessions que composen la unitat didàctica. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess