La importància de les emocions en les edats tempranes. Una proposta per a l'aula de Plàstica de segon curs de Primària
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
La importància de les emocions en les edats tempranes. Una proposta per a l'aula de Plàstica de segon curs de PrimàriaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Ventura Chalmeta, Ester; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2020-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest treball es basa en la proposta de treballar la intel·ligència emocional a través dels
llibres il·lustrats, en aquest cas, els llibres il·lustrats d’Anna Llenas. Es portarà a terme en
l’assignatura d’Educació ... [+]
Aquest treball es basa en la proposta de treballar la intel·ligència emocional a través dels
llibres il·lustrats, en aquest cas, els llibres il·lustrats d’Anna Llenas. Es portarà a terme en
l’assignatura d’Educació Plàstica, treballant amb xiquets de segon curs de primària, en un
col·legi públic situat en la Vall d’Uixó. Utilitzarem una metodologia innovadora, cooperativa i
individualitzada, per tal d’abandonar l’ensenyança tradicional acostumada a ser tramesa en
les escoles. La finalitat consisteix en formar els xiquets i les xiquetes amb una correcta
educació emocional. [-]
This work is based on the proposal to work on emotional intelligence through the illustrated
books, in this case, the illustrated books of Anna Llenas. It will be held in the subject of
Plastic Education, working ... [+]
This work is based on the proposal to work on emotional intelligence through the illustrated
books, in this case, the illustrated books of Anna Llenas. It will be held in the subject of
Plastic Education, working with second grade children, in a public school located in the Vall
d'Uixó. We will use an innovative, cooperative and individualized methodology to abandon
traditional teaching accustomed to being sent in schools. The purpose is to train children
with a correct emotional education [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess